۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
۷۲ صندوق در روستاهای قزوین توسط زنان اداره می‌شود
رئیس جهادکشاورزی استان قزوین:

۷۲ صندوق در روستاهای قزوین توسط زنان اداره می‌شود

قزوین- رئیس سازمان جهادکشاورزی قزوین گفت: در حال حاضر ۷۲ صندوق اعتبارات خرد در روستاهای استان توسط زنان روستایی اداره می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فاطمه خمسه پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان  که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، جمالی پور استاندار قزوین، خانم محمدبیگی نماینده مردم شریف شهرستان های قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گزارشی از روند اجرای سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده و همچنین  اجرای موافقت نامه مشترک بین معاونت امور زنان ‌خانواده ریاست جمهوری با واحد زنان روستائی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی جهت تولید محصول سالم ارائه کرد.

به گفته وی، طی یکسال گذشته بیش از ۲۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات از طریق بانک‌ها عامل  به صندوق‌ های زنان روستایی استان پرداخت شده است.

 خمسه در ادامه به موافقت نامه مشترک معاونت امور زنان ‌خانواده ریاست جمهوری با واحد زنان روستائی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی جهت تولید محصول سالم اشاراه کرد و گفت : با اقدامات انجام شده در حال حاضر ۸ محصول کشاورزی استان موفق به اخذ گواهی استاندارد حد مجاز آلاینده ها شده اند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین  ایجاد ۱۳سایت تولید محصول استاندارد و برگزاری ۵۶۴ نفر- روز کارگاه آموزش تولید محصول سالم را از اقدامات موثر در این زمینه برشمرد.

به گفته وی همچنین در راستای ارتباط بیشتر با جوامع روستایی و مشارکت زنان روستایی در امر تولید تاکنون ۲۵۹ تسهیلگر زن روستایی به عنوان نماینده زنان روستایی در امور بخش کشاورزی مشارکت  و همکاری دارند.

کد خبر: ۶۶٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha