۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
 شانزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی پایان یافت
با حضور معاونان وزیر صمت؛

شانزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی پایان یافت

شانزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی با حضور معاونان وزیر صمت به کار خود پایان داد.

به گزارش بازار؛ شانزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی با حضور «سعید زرندی» معاون طرح و برنامه وزیر صمت و «محسن صالحی نیا» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و با اهدای جوایز دوازدهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی به کار خود پایان داد.
گفتنی است، شانزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی با موضوع بازآفرینی اکو سیستم منابع انسانی در تاریخ ۱۴ الی ۱۷ دی ماه ۹۹ به عنوان مهمترین رویداد حرفه ای و علمی کشور در حوزه منابع انسانی در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
لازم به ذکر است، چالش‌ها و راهبردهای منابع انسانی ایران در سده نو، تجارب منابع انسانی سازمان‌های ایرانی در مواجه با بحران ویروس کرونا با تاکید بر بخش بهداشت و درمان، تکنولوژی‌های منابع انسانی و بسترهای فرهنگی و زیرساخت‌های دورکاری و کار در منزل، مدیریت تجربه کارکنان و یادگیری الکترونیک از جمله موضوعات محوری این کنفرانس بودند.
گفتنی است، در مدت برگزاری این کنفرانس، «برات قبادیان» معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت در خصوص طرح ملی تاپ، «سعید زرندی» معاون طرح و برنامه وزارت صمت و «ابوالفضل کیانی بختیاری» مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی درباره باز آفرینی اکو سیستم مدیریت منابع انسانی به ارائه سخنرانی پرداختند و اساتید و کارشناسان حوزه منابع انسانی مقالات خود را ارائه دادند.
به گزارش بازار، این کنفرانس با قرائت بیانیه پایانی و تاکید بر لزوم کسب مجموعه دانش های نو و فناوری های نوین در اکوسیستم منابع انسانی به کار خود پایان داد.

کد خبر: ۶۵٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha