۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
تحقق جهش تولید در گرو نگاه ویژه به منابع انسانی
معاون طرح و برنامه وزیر صمت مطرح کرد

تحقق جهش تولید در گرو نگاه ویژه به منابع انسانی

زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: در زمینه جهش تولید نیازمند نگاه ویژه به موضوع منابع انسانی هستیم چرا که نقطه مرکزی و کلیدی مساله، همواره منابع انسانی است.

به گزارش بازار: «سعید زرندی» در چهارمین روز و اختتامیه شانزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی، اظهار داشت: بایستی بیش از پیش به موضوع منابع انسانی در مباحث مدیریت، توجه شود.
وی در ادامه سخنان خود از ارزیابان سازمان مدیریت صنعتی در شناسایی مدیران تراز اول منابع انسانی کشور و استمرار در برگزاری کنفرانس توسعه منابع انسانی توسط این سازمان و همچنین ارائه مدل های تعالی به نقش سازمان مدیریت صنعتی و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در استمرار کار حرفه ای، تقدیر کرد.
زرندی تصریح کرد: گنجاندن موضوع منابع انسانی در مباحث مدیریت جای تقدیر ویژه ای دارد.
معاون طرح و برنامه وسرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صمت در ادامه، اظهار داشت: موضوع منابع انسانی، امروز شرایط خاص و ویژه ای در سازمان ها و شرکت ها دارد و شرایط تغییر از این حوزه آغاز می شود.
وی افزود: از منظر اقتصاد کلان با نگاه توسعه محور، نیازمند مدل فکری با سر منشا نوآوری و بهره وری هستیم و محیط اطراف مداوم در حال پیچیده شدن است.
زرندی بیان کرد: شرایط ناشی از کرونا فضایی متفاوت از این پیچیدگی را فراهم کرد که سازمان ها را بیست سال در حوزه ارتباط از راه دور به پیش بُرد و دورکاری را جزئی از بدنه کار کرد.
وی با تاکید بر اهمیت مدیریت در شرایط پیچیده کسب و کار، گفت: سازمان های دولتی در شرایط تحریم، ویروس کرونا و مسائل اقتصادی برای ایجاد تغییر و هماهنگ شدن با محیط نیازمند آداب و هنر مدیریت هستند.

باید زمان رسیدن به انقلاب صنعتی چهارم کوتاه شود
زرندی با بیان اینکه حرکت به سوی انقلاب صنعتی چهارم، آغاز فضای جدید منابع انسانی خواهد بود، اظهار داشت: باید فاصله زمانی تا رسیدن به انقلاب صنعتی چهارم کوتاه شود و در این مسیر گام بگذاریم و در این راه مهیا ساختن نیروی انسانی برای مفاهیمی همچون رقابت انسان با ربات، هوش مصنوعی و بیگ دیتا از جمله مباحثی هستند که روابط انسانی را دچار تحول خواهند کرد و باید آمادگی آن را در کشور به وجود بیاید.
معاون وزیر صمت، بیان کرد: در زمینه جهش تولید نیازمند نگاه ویژه به موضوع منابع انسانی هستیم چرا که نقطه مرکزی و کلیدی مساله، همواره منابع انسانی است.
زرندی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به جهت گیری و نگاهی که در سازمان مدیریت صنعتی جریان دارد، گفت: با مدل تعالی که سازمان مدیریت صنعتی ارائه داده و ادبیات سازی که در محیط اداری محقق کرده است و کارهای ارزشمندی که در انگیزه محیط اداری در حوزه منابع انسانی انجام داده است امیدواریم شاهد تحولات مثبت و انقلاب صنعتی چهارم در کشور باشیم.

کد خبر: ۶۵٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha