۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
رئیس سازمان خصوصی‌سازی رای نهایی هیئت داوری در خصوص هفت تپه را اعلام کند
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی رای نهایی هیئت داوری در خصوص هفت تپه را اعلام کند

موسوی، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: جلسه هیئت داوری در خصوص شرکت هفت تپه برگزار شده، اما رای خود را هنوز اعلام نکرده‌اند و فقط در رسانه‌ها مطرح شده که رئیس سازمان خصوصی سازی باید شجاعت لازم را داشته باشد و رای نهایی را اعلام کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید نظام‌الدین موسوی، به آخرین وضعیت شرکت نیشکر هفت تپه اشاره کرد و گفت: هئیت داوری به صورت رسمی و مشخص رای خود را درباره شرکت نیشکر هفت تپه اعلام نکرده‌ است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ما از طریق سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و همچنین سازمان خصوصی‌سازی پیگیر این موضوع هستیم تا خلع ید انجام بگیرد.

این نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گمانه ‌زنی‌هایی در رسانه‌ها در خصوص صدور رای برای شرکت هفت تپه مطرح شده است که ما نیز در جریان قرار گرفتیم، اما هنوز هئیت داوری نظر خود را رسانه‌ای نکرده است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: رای نهایی  در خصوص شرکت هفت تپه صادرشده، اما ازسوی نهاد خاصی، رایی اعلام نشده است؛ بالاخره نتیجه نهایی باید از سوی مراجع مربوطه اعلام شود.

کد خبر: ۶۵٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha