۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۰
پیش بینی افزایش فروش تویوتا لندکروز و نیسان پاترول

پیش بینی افزایش فروش تویوتا لندکروز و نیسان پاترول

فروش دو خودرو تویوتا لندکروز و نیسان پاترول رشد چشمگیری داشته بطوریکه لندکروز در آخرین سال تولید خود، با افزایش تقاضا مواجه بوده است.

بازار: گروه خودرو: فروش دو خودرو تویوتا لندکروز و نیسان پاترول رشد چشمگیری داشته است. لندکروز در آخرین سال تولید خود، با افزایش تقاضا مواجه بوده است. این در حالی است که پیش بینی کاهش تقاضا برای خودروهای اس یو وی وجود دارد.

در سال ۲۰۱۳ با معرفی و عرضه نیسان پاترول، فروش این محصول ژاپنی در بازارهای جهانی رشد قابل توجهی داشت. هرچند که لندکروز رکورد دار فروش اس یوی وی سایز بزرگ در بازار است، این موضوع نیز سبب سرشار شدن سود قابل توجه برای تویوتا بوده است. این سود در سال آخر تولید این محصول تویوتا افزایش نیز داشته است.

بنابر آمار منتشر شده، نیسان خبر از افزایش ۴۴.۵ درصدی فروش پاترول در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال گذشته داده است. این موضوع در زمانی ایجاد شده که کرونا موجب اختلال صنعت و بازار خودرو شده است. کل فروش سالانه ۲۰۲۰ نیسان پاترول به یک سوم فروش کل این مدل در سال ۲۰۱۳ رسیده است. نیمی از پاترول‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۰ فقط در سه ماه آخر عرضه شده است.

نیسان پاترول در رقابت با تویوتا لندکروز، همچنان مغلوب
 
نیسان پاترول در رقابت با تویوتا لندکروز، همچنان مغلوب است. زیرا موتور ۸ سیلندر وی شکل بنزینی این خودرو در تقابل با موتور دیزلی ۸ سیلندر وی شکل لندکروز، حرفی برای گفتن ندارد. مصرف سوخت هر دو خودرو مذکور در یک حد بوده، از سوی نیسان پاترول ۲۰ هزار دلار ارزان تر از تویوتا لندکروز است.

باتوجه به اینکه تولید سری ۳۰۰ تویوتا لندکروز در مارس سال میلادی جاری، پس از ۱۴ معرفی با توقف مواجه خواهد شد. انتظار افزایش درخواست برای خرید این خودرو نسبت به سال گذشته چند برابر رشد خواهد کرد.

گزارشات بین الملل خبر از رشد ۱۲۸ درصدی تویوتا لندکروز و ۹۸ درصدی نیسان پاترول داده، این موضوع در حالی جریان دارد که شیوع کرونا زنجیره تامین خودروسازان، سفرهای بین المللی یا داخل کشوری، خریدها و خدمات پس از فروش را به شدت مختل کرده است.

فروش اکثر خودروهای دو دیفرانسیل به دلیل شیوع ویروس کرونا محدود یا کاهش یافته است. بازار خودروهای مانند ایسوزو، میتسوبیشی و... و. کاهش یافته است، اما تقاضا برای رقبای آمریکایی به ویژه در آسیا افزایش داشته است.

کد خبر: ۶۵٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha