۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
بهره برداری از بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی اطفال تا پایان سال
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد

بهره برداری از بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی اطفال تا پایان سال

کریمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، از بهره برداری فاز نخست مرکز طبی کودکان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش بازار، عباسعلی کریمی در حاشیه بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از این مرکز طبی، افزود: هم اکنون بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی اطفال در این پردیس، در حال احداث است.

کریمی افزود: ساخت این بیمارستان، تاکنون پیشرفت ۹۰ درصدی داشته و تا پایان امسال بخش‌های اولیه آن تکمیل خواهد شد که دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز برای تجهیز آن اقدام خواهد کرد.

وی همچنین از احداث چند بیمارستان، یک دانشکده، یک پارک علم و فناوری و مجموعه پشتیبان دارویی ۱۳ آبان در پردیس بزرگ جنوب غرب تهران با مشارکت بنیاد مستضعفان خبر داد.

کریمی گفت: در حال حاضر بخشی از تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان خریداری شده است،، ولی متاسفانه در تامین بخشی از تجهیزات‌های تِک (تجهیزات با فناوری پیشرفته)، مشکلاتی وجود دارد که البته رئیس بنیاد مستضعفان برای کمک به تامین این تجهیزات، قول‌هایی داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تقدیر از رئیس بنیاد مستضعفان، گفت: آقای فتاح شناخت بسیار خوبی از نظام سلامت دارند و در این مدت، کمک‌های بسیار موثری انجام داده اند.

وی با بیان اینکه جنوب تهران با مشکل کمبود تخت بیمارستانی مواجه است، افزود: ما برای جبران این کمبود، در اولین گام، احداث این پردیس را در دستور کار قرار دادیم و پس از مرکز طبی اطفال، یک بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی عمومی را در این محل احداث می‌کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به مشارکت بنیاد مستضعفان در این پروژه، گفت: در مذاکرات امروز مقرر شد تا این پردیس، به پارکینگ و همراه سرا و همچنین پاویونی برای پزشکان مجهز شود و با مشارکت بنیاد مستضعفان، یک بیمارستان مجهز در این منطقه محروم تهران، احداث خواهد شد.

کد خبر: ۶۵٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha