۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
پایش مصرف برق سازمان‌ها و ادارات تهران از امروز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خبر داد

پایش مصرف برق سازمان‌ها و ادارات تهران از امروز

صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: طرح پایش زمستانه مصرف برق ادارات پایتخت با هدف همراهی در تامین سوخت نیروگاه‌های کشور، آغاز شد.

به گزارش بازار، حسین صبوری با بیان اینکه کمیته پایش، نظارت و مدیریت مصرف برق سازمان‌ها و ادارات دولتی با هدف کاهش مصرف برق در زمستان، فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: به منظور کاهش مصرف انرژی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، گروه‌های نظارتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، فعالیت رسمی خود را برای پایش برق مصرفی ادارات بر اساس استانداردهای تعیین شده، آغاز کرده‌اند.

وی گفت: در راستای کنترل مصرف برق همه سازمان‌های دولتی پایتخت در زمستان، پیامک‌های اطلاع‌رسانی به این ادارات، ارسال و همچنین گروه‌های مدیریت مصرف از برخی سازمان‌ها، بازدید و ضمن ارائه آموزش، تذکرهای لازم را به دستگاه‌های پرمصرف اعلام کردند.

صبوری خواستار همکاری همه سازمان‌ها و نهادهای دولتی پایتخت در افزایش بهره‌وری انرژی شد و تاکید کرد: با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده در تامین سوخت نیروگاه‌های کشور، با اندکی کاهش مصرف انرژی، می‌توان کمک بزرگی به دستگاه‌های مسئول در حوزه تامین انرژی کرد.

رامین پوریا مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز با بیان اینکه کمیته پایش مصرف، با جدیت مصرف برق ادارات و سازمان‌ها را رصد می‌کند، گفت: در راستای تحقق اهداف تعیین شده به منظور مدیریت و مصرف بهینه انرژی، سامانه‌های گرمایشی، میزان روشنایی و خاموش بودن لوازم برقی در پایان ساعات اداری دستگاه‌های هدف به طور منظم پایش شده و در صورت مشاهده مصرف بی‌رویه و بی‌توجهی به هدررفت انرژی، اخطارهای لازم به ادارات خاطی داده خواهد شد.

کد خبر: ۶۵٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha