۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
حمایت ۹ میلیارد ‌ریالی از طرح‌های تحقیقاتی توسعه محصول استان یزد
توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رخ‌داد؛

حمایت ۹ میلیارد ‌ریالی از طرح‌های تحقیقاتی توسعه محصول استان یزد

یزد- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ‌یزد از حمایت ۹میلیاردریالی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات از ۱۶پروژه توسعه محصول شرکت‌های فناور تحت حمایت مراکز عضو شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد، محمدرضا پاکدل با اشاره به پذیرش و عضویت پارک علم و فناوری یزد در شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور توسعه اقتصاد دیجیتال و استفاده از ظرفیت شبکه‌سازی در توسعه کارآفرینی در حوزه‌های دانش‌بنیان، از طریق پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات پروژه های توسعه محصول شرکت‌های فناور تحت حمایت مراکز عضو شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال در قالب اعتبار تحقیقاتی توسعه محصول(گرنت رشد) حمایت می کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد در ادامه افزود: بر اساس این فراخوان ۴۰طرح در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط شرکت های نوپا در سامانه های مرتبط ارائه شد که پس از بررسی و تکمیل مدارک، ۱۶طرح در گام اول تایید و ۹میلیارد ریال حمایت خواهند شد.

وی گفت: این طرحها باید دارای نمونه کسب و کار بوده و بر اساس برنامه زمانی به دانش فنی و یا به نمونه محصول آزمایشگاهی که دارای مشخصات فنی نهایی و آماده فروش باشد، برسند.

کد خبر: ۶۵٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha