۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
تعیین تکلیف ۷۴۰ قطعه زمین استفاده نشده در شهرک‌های صنعتی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران اعلام کرد

تعیین تکلیف ۷۴۰ قطعه زمین استفاده نشده در شهرک‌های صنعتی

عسگری، معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: ۱۴۵ واحد صنعتی راکد در استان تهران از ابتدای امسال فعال شده اند.

به گزارش بازار، حشمت اله عسگری در جلسه ستاد تسهیل افزود: رفع مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان به ویژه شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان قطب تمرکز صنعت کشور از اولویت‌های تصمیم گیری در سطح استان است.

وی گفت: رفع مشکل راه دسترسی و حل معضلات ترافیکی شهرک صنعتی شمس آباد از مطالبات مهم مورد توجه صنعتگران این شهرک است و با پیگیری‌های صورت گرفته راه دوم دسترسی شهرک با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجرا بوده و جهت رفع مشکل ترافیکی نیز با پیگیری صورت گرفته از طریق پلیس راهور و سایر دستگاه‌های ذیربط اقدامات ترافیکی مورد نیاز به زودی اجرا خواهد شد.

عسگری افزود: رفع مشکل آب پایدار شهرک صنعتی شمس آباد از دیگر مسایل مهم مورد درخواست صنعتگران است و برنامه ریزی لازم برای تامین آب بلند مدت شهرک در دست اقدام است و ظرف دوسال آتی ۳۰۰ لیتر آی بر ثانیه به شهرک منتقل خواهد شد و خط انتقال آن به طول ۴۲ کیلومتر در دست اجرا می‌باشد.

وی گفت: میل به سرمایه گذاری در استان تهران زیاد است و با کمبود زمین مورد نیاز در سطح شهرک‌های صنعتی مواجه ایم.

معاون اقتصادی استاندار تهران افزود:کار تعیین تکلیف ۷۴۰ قطعه از زمین‌های بلاتکلیف شهرک‌ها که مدت‌ها بلااستفاده مانده بود در دستور کار قرار گرفته و در قالب هیات‌های داوری و جلسات متعدد به زودی تعیین تکلیف گردیده و در اختیار کسانی که اهلیت سرمایه گذاری را دارند قرار خواهد گرفت.

وی گفت: علاوه بر تعیین تکلیف این اراضی اقدامات مقدماتی لازم برای افزایش ۳ هزار هکتار زمین به شهرک‌های صنعتی استان در دستور کار قرار داده ایم که توسط دستگاه‌های ذیربط در حال پیگیری می‌باشد.

در ادامه جلسه مسایل و مشکلات تعدادی از صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم جهت حل مشکلات به دستگاه‌های اجرایی ذیربط صادر گردید.

قبل از برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دکتر عسگری به همراه دکتر دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور از سه واحد تولیدی شرکت مارگارین، شرکت میراب و شرکت متین سبز بازدید کرد.

کد خبر: ۶۵٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha