۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
نقشه راه تجارت خارجی زنجان به‌روزرسانی می‌شود
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

نقشه راه تجارت خارجی زنجان به‌روزرسانی می‌شود

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه نقشه راه تجارت خارجی استان برای سال ۱۴۰۰ به روز رسانی خواهد شد، گفت: نواقص این امر به زودی رفع می شود.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه توسعه صادرات محصولات کشاورزی توسط اتاق بازرگانی استان دنبال می شود، گفت: گیاهان دارویی و تجهیزات پزشکی، منسوجات، لبنیات و محصولات کشاورزی چون سیر، محصولات سلولزی، کاغذ، سنگ‌های ساختمانی و مواد شیمیایی از جمله محصولات در نظر گرفته شده برای توسعه صادرات استان در این نقشه راه می‌باشد. 

وی اظهار کرد: از همه فعالان اقتصادی، تشکل‌ها و همه دست اندرکاران که در امر تجارت و صادرات مشغول به فعالیت می‌باشند و برای حضور و کمک در عملیاتی نمودن این نقشه راه و نظرخواهی دعوت به عمل خواهد آمد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: نقشه راه تجارت خارجی استان برای سال ۱۴۰۰ به روز رسانی خواهد شد تا نواقص آن رفع شود. 

یگانه فرد تاکید کرد: کشور ارمنستان ورود کالاهای کشور ترکیه را تحریم کرده و قصد خرید و واردات از ایران را دارد.

وی با بیان اینکه این موضوع فرصت بسیار مناسبی برای تجار و فعالان اقتصادی استان زنجان برای حضور در بازارهای این کشور است، ابراز داشت: می توان هماهنگی لازم برای حضور سفیر ارمنستان به استان زنجان در راستای توسعه همکاری‌های تجاری را فراهم کرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه صادرات کشمش به ژاپن صورت گرفته است، گفت: کشور افغانستان کشمش خود را به هند با تعرفه صفر و با قیمت ۳۵۰۰ دلار در هر تن صادر می‌کند.

کد خبر: ۶۵٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha