۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
پرداخت تسهیلات بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی برای احداث مسکن در مناطق محروم اردبیل
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل خبر داد؛

پرداخت تسهیلات بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی برای احداث مسکن در مناطق محروم اردبیل

اردبیل- سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل گفت: تسهیلات بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی به واحدهای خیرین مسکن‌ساز استان ارائه می‌شود.

فرهاد سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تسهیلات بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی به واحدهای خیرین مسکن‌ساز اردبیل ارائه می‌شود که دارای جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر هستند.

وی با اشاره به این که بررسی و حل مشکلات نیازمندان و رسیدگی به نیازهای ضروری آنان یک اولویت اساسی است گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است که در راستای ارائه خدمات به افراد محروم و اقشار نیازمند جامعه گام برداشته و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: تمام سعی و تلاش ما کمک به ساخت مسکن در مناطق محروم و نیازمند استان و اجرای طرح هادی در اقصی نقاط استان است که به همین منظور برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

سبحانی در ادامه با اشاره به این که ۶۰ واحد مسکونی در سرعین احداث می‌شود گفت: تفاهم‌نامه‌ای بر همین اساس برای ساخت ۳ هزار واحد مسکونی مناسب برای خانوارهای کم‌درآمد در استان آغاز شده است.

وی با اشاره به این که ۶۰ واحد مسکونی در روستاهای شهرستان سرعین در حال اجرا است، بیان کرد: جامعه هدف ما خانوارهای محروم و ساکن در روستاهای شهرستان با خانه‌های غیرمقاوم است که بر همین اساس برنامه‌ریزی‌های لازم برای مقاوم‌سازی آنان را در دستور کار قرار داده‌ایم.

کد خبر: ۶۵٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha