۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
مشکلات ۳۶ واحد تولیدی استان سمنان رسیدگی شد
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

مشکلات ۳۶ واحد تولیدی استان سمنان رسیدگی شد

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان درباره عملکرد مرکز ۲۴ ساعته فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی استان، گفت: تاکنون در این مرکز به مشکلات ۳۶ واحد تولیدی رسیدگی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل در جمع خبرنگاران همزمان با صبح دوشنبه به میزبانی سالن همایش‌های صنعت معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه مشکلات ۳۶ واحد تولیدی در مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان انجام پذیرفته است، تاکید کرد: هدف این مرکز رفع موانع تولید است.

وی با بیان اینکه این مرکز شبانه روزی از آبان ماه ۹۹ راه اندازی شده است، گفت: به صورت کلی می‌توان گفت در این مرکز به صورت یک‌روز در میان مشکل یک واحد تولیدی بررسی شده است.

رئیس صمت استان سمنان تسریع و تسهیل در امور تولید را محور اصلی این مرکز دانست و تاکید کرد: مهمترین مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی این واحدها مربوط به امور زیربنایی، بانکی و تسهیلات و امور مالیاتی بوده است.

تشنه دل با بیان اینکه تامین اجتماعی ، عدم تخصیص کد گمرکی‌، عدم واگذاری زمین و بدهی‌های مرتبط با برق و گاز از دیگر مسائل مطروحه توسط واحدهای تولیدی استان بوده است، گفت: در این مدت و در مرکز شبانه روزی رفع موانع تولید استان سمنان ۴۵ مصوبه به تصویب رسیده است.

کد خبر: ۶۵٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha