۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
تهران بازار خوب محصولات تولیدی استان سمنان است
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور:

تهران بازار خوب محصولات تولیدی استان سمنان است

سمنان- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با بیان اینکه محصولات تولیدی استان سمنان می‌توانند در بازار تهران عرضه شوند، گفت: تهران بازار بسیار خوب تولیدات استان است زیرا نزدیکی و همچنین تنوع و سطح کیفی محصولات این اجازه را می‌دهد تا در بازارهای پایتخت مطرح شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد امید صبح دوشنبه در دیدار با استاندار سمنان در دفتر وی، با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه دارد، تاکید کرد: تهران بازار بسیار خوب تولیدات استان است زیرا نزدیکی و همچنین تنوع و سطح کیفی محصولات این اجازه را می‌دهد تا در بازارهای پایتخت مطرح شوند و در این حوزه باید اقدامات تسهیل گری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار زیادی در راستای توسعه مناطق روستایی کشور به انجام رسیده است، گفت:  بحث ایجاد ظرفیت های اشتعال روستائیان اقدام بسیار مناسبی بود که در دولت به انجام رسید

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور به تولیدات روستایی استان سمنان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: بازار تهران ، فرصت فوق العاده و بسیار ممتازی برای فروش تولیدات روستایی استان سمنان است .

ویژگی جغرافیایی
استاندار سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه یکی از امتیازات اساسی استان، واقع شدن در کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب است، گفت:  تعدادی از روستاهای استان به‌عنوان روستای بدون بیکار معرفی شده اند که ظرفیت بسیار خوبی در اقتصاد و توسعه منطقه هستند

علی رضا آشناگر بیان داشت: روستاهایی مثل محمد آباد، جودانه و دهملا و همچنین شهر کلاته‌خیج نمونه‌های موفقی از ایجاد اشتغال موثر در استان سمنان است.

وی درباره مزیت ها  و ویژگی های استان سمنان نیز، تاکید کرد:  نزدیکی استان به پایتخت کشور، ظرفیت مناسبی است که می‌تواند موجب توانمندی شهرها و روستاهای استان باشد.

کد خبر: ۶۵٬۲۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha