۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
جاده «همدان - گل تپه - بیجار» نسخه مرگ می‌پیچد
فیلم استان‌ها؛

جاده «همدان - گل تپه - بیجار» نسخه مرگ می‌پیچد

همدان - جاده «همدان - گل تپه - بیجار» به طول ۱۱۰ کیلومتر از جمله جاده های اصلی استان همدان است که همدان را به کردستان متصل می کند اما متاسفانه ایمنی لازم را ندارد تا جایی که هر هفته شاهد وقوع یک یا چند تصادف در این محور هستیم.

به گزارش بازار، مجموع طول راه‌های استان همدان برابر پنج هزار و ۱۱۴ کیلومتر است که این راه‌ها شامل ۸۵ کیلومتر آزادراه، ۴۹۸ کیلومتر بزرگراه، ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه درون شهری، ۳۱۸ کیلومتر راه اصلی، ۷۵۱ کیلومتر راه فرعی و سه هزار و ۳۶۲ کیلومتر راه روستایی است.

استان همدان با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و وضعیت کریدور ارتباطی با شش استان هم جوار در ارتباط است و همین مساله ترافیک بسیار سنگینی در راه‌های استان همدان ایجاد می‌کند به طوری که در تعطیلات طول سال نیز شاهد پیک ترافیکی در راه‌های همدان هستیم این در حالی است که همچنان برخی نقاط حادثه خیز جاده های همدان حادثه آفرین هستند.

به گفته مسعود رستمی؛ سرپرست معاونت راهداری استان همدان در استان همدان ۱۶ نقطه پر تصادف شناسایی شده که از این تعداد ۱۰ نقطه اصلاح شده و اصلاح شش نقطه پر تصادف استان همدان نیز در حال انجام است.

در این میان جاده «همدان - گل تپه - بیجار» به طول ۱۱۰ کیلومتر از جمله جاده های اصلی استان همدان است که همدان را به کردستان متصل می کند اما متاسفانه ایمنی لازم را ندارد تا جایی که هر هفته شاهد وقوع یک یا چند تصادف در این محور هستیم.

کد خبر: ۶۵٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha