۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
ضرورت مدیریت حضور شهروندان در مجتمع های آب درمانی
استاندار اردبیل تاکید کرد؛

ضرورت مدیریت حضور شهروندان در مجتمع های آب درمانی

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، لازم است اجتماعات غیر ضروری برچیده شده و حضور در مراکز جمعی از جمله مجتمع های آب‌درمانی مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنام جو صبح دوشنبه در جلسه قرار گاه پدافند زیستی استان اردبیل در سالن جلسات استانداری اردبیل گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا در کشور رو به شایع شدن است، لازمه آن برنامه ریزی مناسب مدیران و مسئولان مربوطه و همکاری مردم برای پیشگیری از بروز عوارض آن است.

وی بیان کرد: در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس لازم است اجتماعات غیر ضروری برچیده شده و حضور در مراکز جمعی از جمله آبدرمانی ها، مراکز نگهداری سالمندان، عزاداری ها، جشن ها و سایر آیین های جمعی، به صورت مناسب مدیریت شود.

استاندار اردبیل با تاکید بر اطلاع رسانی علمی و صحیح از سوی مسئولان بهداشتی استان در خصوص ویروس کرونا، شهروندان را به پرهیز از توجه به شایعات فراخواند.

بهنام جو اظهار کرد: صدا و سیما با همکاری سایر رسانه های اردبیل با استناد به منبع خبری دانشگاه علوم پزشکی استان اطلاعات مربوط به این ویروس و چگونگی انتشار و روش های پیشگیری را ارائه دهد.

وی بیان کرد: امید می رود با همکاری مسئولان و مردم و رسانه ها، عوارضی از محل این ویروس متوجه استان اردبیل نشود.

کد خبر: ۶٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha