۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
بازارچه دایمی صنایع دستی اردبیل راه اندازی می‌شود
در محور گردشگری اردبیل به سرعین؛

بازارچه دایمی صنایع دستی اردبیل راه اندازی می‌شود

اردبیل - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از راه اندازی بازارچه دایمی صنایع دستی در محور گردشگری اردبیل به سرعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، نادر فلاحی صبح دوشنبه، در جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاری در سالن اداره کل میراث فرهنگی اردبیل، اظهار کرد: عملیات احداث بازارچه دایمی صنایع دستی در صورت اختصاص زمین مناسب، در محور اردبیل-سرعین از سال آینده آغاز می‌شود.

فلاحی اظهار کرد: طی یک سال گذشته بازتعریف محورهای جدید گردشگری مورد توجه قرار گرفته تا بتوان به واسطه تاسیسات و امکانات ایجاد شده ماندگاری مسافران را افزایش داد.

وی بیان کرد: با توجه به اقدامات انجام یافته در حوزه صنایع دستی در دو سال گذشته و به ویژه حمایت از افزایش تولید، لزوم احداث بازارچه های دایمی در محورهای گردشگری ضروری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل تصریح کرد: ایجاد اشتغال در حوزه صنایع دستی یکی از اولویت‌های مهم برای اداره کل میراث فرهنگی در سال جاری بود که بیش از ۵۰۰ فرصت شغلی طی ۹ ماهه سال جاری ایجاد شده است.

فلاحی اظهار کرد: حمایت از فروشگاه‌های صنایع دستی و بازارچه‌های موقت و دائمی مورد تاکید است و به همین منظور لازم است فرمانداران و شهرداران حمایت ویژه در راه اندازی بازارچه‌ها داشته باشند.

کد خبر: ۶٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha