۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
قرارداد ۵ هزار میلیارد تومانی تهاتر زمین برای تکمیل طرح‌های عمرانی مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

قرارداد ۵ هزار میلیارد تومانی تهاتر زمین برای تکمیل طرح‌های عمرانی مازندران

ساری- علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: پروژه های نیمه کاره استان با قرارداد پنج هزار میلیارد تومانی از طریق تهاتر زمین با قرارگاه خاتم الانبیاء تکمیل می‌شود.

رضا علیخانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه پرونده پیمانکاران بدقول و ضعیف در استان مازندران بسته می‌شود، به عقد قرارداد با قرارگاه خاتم برای تکمیل پروژه های نیمه کاره استان خبر داد و ارزش این قرارداد را پنج هزار میلیارد تومان ذکر کرد.

وی با بیان این که اعتبار این قرارداد و تفاهمنامه با تهاتر زمین تامین می شود، گفت: پروژه های زیادی در استان شامل پل های روگذر، تونل، زیرگذر و غیره در استان وجود دارد که نیمه کاره است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با عنوان این که با پیگیری های صورت گرفته قرار شد که این پروژه ها با تهاتر زمین از طریق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرایی شود، گفت: مازندران اولین استانی است که از طرح تهاتر زمین بهره مند می شود.

علیخانی یادآور شد: مشکلات نقدینگی و اعتبار و عدم توانایی پیمانکاران دلیل تاخیر و نیمه کاره ماندن پروژه های عمرانی در استان است و با ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و بهره گیری از توانمندی های آن، شاهد شتاب بخشی در فرایند اجرا و تکمیل پروژه های نیمه کاره در استان خواهیم بود.

کد خبر: ۱۸۱٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha