۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
صنعت آب بیش از ۶۰ درصد در کنترل ویروس کرونا اثرگذار بوده است
مدیرکل دفتر اقتصاد و تعرفه شرکت مهندسی آبفا کشور:

صنعت آب بیش از ۶۰ درصد در کنترل ویروس کرونا اثرگذار بوده است

همدان - مدیرکل دفتر اقتصاد و تعرفه شرکت مهندسی آبفا کشور از اثرگذاری بیش از ۶۰ درصدی صنعت آب در کنترل ویروس کووید ۱۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ مجید حیدریان ظهر یکشنبه در نشستی که در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب استان همدان برگزارشد با اشاره به اینکه با ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، بخش روستایی این شرکتها در بخش شهری هضم شد؛ گفت: بر همین اساس هر آنچه درآب و فاضلاب روستایی وجود داشته در آبفا شهری هضم می شود.

وی ادامه داد: با ادغام صورت گرفته دررابطه با هزینه های نصب انشعابات دو راهکار وجود داشت که یا باید قوانین براساس شهری محاسبه می شد و یا باید مجوز خاص برای روستایی گرفته می شد که جدول مرتبط با این هزینه ها باید در هیئت مدیره تصویب و برای وزارت خانه ارسال شود که امیدواریم با رفع مشکلات موجود دستورالعمل های مربوطه به زودی ابلاغ شود.

حیدریان در ادامه ضمن اشاره به ضرورت بهره گیری از آئین نامه جدید عملیاتی نیز عنوان کرد: این آئین نامه در مرحله ویرایش نهایی است که امیدواریم ظرف یک ماه آتی آئین نامه جدید ابلاغ شود.

وی همچنین با بیان اینکه ما همواره به دنبال کمک به مشترکین هستیم، اظهار کرد: هیچ صنعت شبکه ای وجود ندارد که در صورت مصرف کالای تولیدی، تولید کننده حاضر به ارائه تخفیف باشد اما شرکت های ما بر اساس دستورالعمل های ابلاغی حاضرند در صورت شکستی شبکه داخلی تاسیسات  و هدر رفت آب، تنها با دریافت هزینه تمام شده آب محاسبه شده توسط کنتور مشترک از ضرر مضاعف مشترک جلوگیری کنند.

مدیرکل دفتر اقتصاد و تعرفه  شرکت مهندسی آبفا کشور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه همکاران ما همواره در پی خدمت رسانی به مشترکین هستند و آبرسانی از جمله خدماتی است که لحظه ای نمی توان از این خدمت رسانی دست کشید، بیان کرد: اگر امروز کرونا کنترل شده بیش از ۶۰ درصد آن توسط تلاشگران پنهان صنعت آب  در تامین آب با کمیت و کیفیت مناسب برای استفاده های شرب و بهداشت مشترکین انجام شده و همه ما بر این مهم واقف هستیم که پرداختن به نظافت و امور مرتبط با آن بدون صرف آب امکان پذیر نخواهد بود.

حیدریان با تاکید بر اینکه امور مشترکین در صنعت آب باید سرشار از خلاقیت باشد؛ عنوان کرد: به سراغ انشعابات غیر مجاز و اصلاح صحیح تر قرائت کنتورها بروید تا ضمن پایین آوردن تلفات آب، درآمد از این حوزه را افزایش دهید که البته این درآمد در نهایت در راستای خلق آب جدید و خدمت رسانی به مشترکین هزینه خواهد شد.

وی بابیان اینکه کارکنان امور مشترکین از دانش و تجربه لازم برخوردار هستند، یادآور شد: باید بدانیم که چنانچه درآمدزایی وجود نداشته باشد،ادامه فعالیت صنعت های خدمات رسان امکان پذیر نخواهد بود.

کد خبر: ۶۵٬۰۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha