۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان جابجا شد
مدیرکل راهداری سیستان‌ و بلوچستان:

بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان جابجا شد

زاهدان- کرد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سه میلیون و ۵۳۶ هزار و ۳۴۶ تن کالا با ۲۲۰ هزار و ۹۳۰ سفر باری طی نه ماهه سالجاری در این استان حمل شده است.

ایوب کرد در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: سه میلیون و ۵۳۶ هزار و ۳۴۶ تن کالا توسط ۲۲۰ هزار و ۹۳۰ سفر ناوگان باری در نه ماهه سال جاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در استان سیستان و بلوچستان حمل شده است.

وی با بیان اینکه ۵۹ شرکت حمل‌ونقل داخلی استان سیستان و بلوچستان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و محصولات کشاورزی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالاهای اساسی در این استان اعمال نشده و روند جابجایی کالا با قوت ادامه دارد .

وی ترانزیت و تجارت کالا به کشورهای همسایه را از جمله مهمترین مزایای نسبی سیستان و بلوچستان برشمرد و گفت: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۲۹ هزار و ۵۴۸ تن کالا توسط۴۳ هزار و دستگاه کامیون از پایانه‌های مرزی این استان صادر شده است.

کد خبر: ۶۴٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha