۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
اصناف تهران در خط مقدم جنگ اقتصادی با تمام توان گام بر خواهد داشت
بیانیه اتاق اصناف تهران در سالروز اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، قاسم سلیمانی؛

اصناف تهران در خط مقدم جنگ اقتصادی با تمام توان گام بر خواهد داشت

اتاق اصناف تهران اعلام میدارد: ما همواره حول محور ولایت، عزت و اقتدار برای اعتلای ایران اسلامی، با حضوری آگاهانه برای خدمت رسانی به هموطنان عزیز کشورمان در خط مقدم جنگ اقتصادی با تمام توان گام بر خواهیم داشت.

به گزارش بازار، اتاق اصناف تهران در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد. متن بیانیه به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سرعهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند، بعضی پیمان خود را به آخر بردند(و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (احزاب – آیه ۲۳)

سردار بزرگ اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جهادگر خستگی ناپذیر جبهه مقاومت، پاسدار حریم عزت و انسانیت، مدافعی سرافراز برای مظلومان، سرداری که ولایتمداری و مردمداری آن شهید زبانزد همگان بود.

سیدالشهدای مقاومت از برجسته ترین و تأثیرگذارترین شخصیت های جهانی که جبهه مقتدر و بالنده ای را در عرصه مقابله جهادی با جبهه کفر و استکبار، صهیونیسم و تروریسم تکفیری داعش، تشکیل و با سربلندی دراین میدان راهبردی و حساس در اوج اقتدار ادامه مسیر مقاومت را هموار کرد.

حاج قاسم سلیمانی در قامت یک فرمانده در حوزه های نظامی، سیاسی، مدیریت راهبردی و خدمت رسانی یک کنشگر هوشمند و بصیر به شمار میرفت و در رویارویی با جریان سازیها و مسائل داخلی کشور نیز با نگاه نافذ فراجناحی خود همواره به عنوان پیام آور وحدت، محور وفاق ملی محسوب و همگان را به اجتماع در خیمه ولایت دعوت میکرد.

اتاق اصناف تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همراهان شهیدش، به نیابت از خانواده بزرگ اصناف تهران و با استعانت از روح بلند سرباز ولایت، اعلام میدارد: ما همواره حول محور ولایت، عزت و اقتدار برای اعتلای ایران اسلامی، با حضوری آگاهانه برای خدمت رسانی به هموطنان عزیز کشورمان در خط مقدم جنگ اقتصادی با تمام توان گام بر خواهیم داشت و راه آن شهید همیشه زنده را ادامه خواهیم داد.

کد خبر: ۶۴٬۸۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha