۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
سرمایه گذاری ۸۳ هزار میلیارد ریالی در بخش گردشگری مازندران
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

سرمایه گذاری ۸۳ هزار میلیارد ریالی در بخش گردشگری مازندران

ساری- فرزانه، مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: طی فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم بیش از ۸۳ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان صورت گرفت.

سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به رشد سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان اظهار داشت: طی هفت سال گذشته بیش از ۸۳ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان صورت گرفته است.

وی با اظهار اینکه تقاضا و استقبال برای سرمایه گذاری در استان نسبت به قبل رشد چشمگیری یافته است، افزود: طی چند سال اخیر دو هتل پنج ستاره احداث شده است.

وی رشد سرمایه گذاری در حوزه زیرساختی گردشگری را ۱۰۰ درصد بیان کرد و گفت: طی هفت سال قبل ۹۹۰ فقره موافقت اصولی در حوزه زیرساخت های گردشگری در استان صادر شده است.

فرزانه با عنوان اینکه جاذبه های گردشگری زیادی برای سرمایه گذاری در استان وجود دارد، افزود: هر نقطه استان قابلیت های خاصی برای سرمایه گذاری دارد و به عنوان نمونه در کلاردشت در پنج نقطه برای تاسیسات گردشگری مجوز صادر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران به خسارت ناشی از کرونا به بخش گردشگری در استان اشاره کرد و گفت: بیشترین خسارت به واحدهای اقامتی و هتل ها وارد شده است.

کد خبر: ۶۴٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha