۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
آغاز عملیات اجرایی ۱۴ طرح عمرانی در لرستان
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان خبرداد:

آغاز عملیات اجرایی ۱۴ طرح عمرانی در لرستان

لرستان- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی عملیات اجرایی ۱۴ طرح عمرانی در استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حامد ویسکرمی ظهر شنبه در مراسم رزمایش کمک مؤمنانه که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، اظهار داشت: هدف از برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه، ادامه راه سردار سلیمانی و خدمت به مردم مستضعف و نیازمند است.

وی با بیان اینکه این رزمایش با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سپاه لرستان انجام می‌شود، افزود: در این برنامه پنج هزار بسته معیشتی، پنج هزار بسته بهداشتی و پنج هزار لوازم التحریر که توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تهیه شده در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان عنوان کرد: همچنین ۱۰۰ قلم لوازم خانگی و ۱۰ هزار پرس غذای گرم طبخ شده در بین نیازمندان مناطق محروم و حاشیه شهر و زندانیان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۴ طرح عمرانی در لرستان، تصریح کرد: همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی این پروژه‌های عمرانی که شامل بهسازی و تکمیل هفت منزل مسکونی، سه طرح آبرسانی آب شرب، سه طرح بهسازی چشمه و آبرسانی و نیز یک طرح راه شکافی است در استان لرستان اجرا می‌شود.

کد خبر: ۶۴٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha