۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
 ۱۰ درصد از اعتبارات استانی به توسعه طرح‌های آب‌رسانی روستایی اختصاص یافت
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور :

۱۰ درصد از اعتبارات استانی به توسعه طرح‌های آب‌رسانی روستایی اختصاص یافت

زنجان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: ۱۰ درصد از اعتبارات استانی در کمیته‌های برنامه‌ریزی استان‌ها و پنج درصد از اعتبارات ملی به توسعه طرح‌های آب‌رسانی روستایی اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری بازار  و به نقل از آب و فاضلاب، حمید رضا جانباز صبح دوشنبه در آیین معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان، گفت: مدیران شرکت‌های آب و فاضلاب از همه ظرفیت‌های موجود برای توسعه خدمات به مشترکان استفاده کنند.

وی به طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: این طرح یک تحول عظیم در ارائه خدمات به مشترکان روستایی است.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، ابراز کرد: در این طرح قدرت تصمیم‌گیری مدیران افزایش یافته، محدودیت‌های اعتباری کاهش و بهره‌گیری از نیروهای توانمند و امکانات بیشتر محقق می‌شود.

جانباز افزود: پس از اجرای کامل طرح آب‌رسانی به روستاها، در گام بعد موضوع فاضلاب روستایی در مناطق بالادست سدهای تامین‌کننده آب شرب و روستاهای دارای مشکل در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با طرح یکپارچه سازی یک قائم‌مقام و یک معاون بیشتر به این چارت افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور یاد آور شد: قانون بهینه‌سازی مصرف آب شرب شهرها و روستاهای کشور که تلفیقی از قانون تامین منابع مالی برای آب و فاضلاب روستایی و قانون خشکسالی در کمیسیون عمران مجلس است با همه توان در حال اجرا است.

جانباز گفت: به موجب این قوانین ۱۰ درصد از اعتبارات استانی در کمیته‌های برنامه‌ریزی استان‌ها و پنج درصد از اعتبارات ملی به توسعه طرح‌های آب‌ر ۱۰ درصد از اعتبارات استانی در کمیته‌های برنامه‌ریزی استان‌ها و پنج درصد از اعتبارات ملی به توسعه طرح‌های آب‌رسانی روستایی اختصاص یافت.

در پایان این مراسم از خدمات چند ساله علیرضا جزء قاسمی به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان تقدیر شد.

کد خبر: ۶٬۴۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha