۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
کارآفرینان نوآور و خلاق برای سرمایه گذاری حمایت ویژه می شود
استاندار مازندران:

کارآفرینان نوآور و خلاق برای سرمایه گذاری حمایت ویژه می شود

ساری - استاندار مازندران بر حمایت ویژه از کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان خلاق و نوآور برای توسعه سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار، پسماند و کشاورزی را از مشکلات فراروی استان برشمرد و خواستار ورود سرمایه گذاران و شرکت های دانش بنیان برای رفع این مسائل با نوآوری و خلاقیت شدند.

وی با اظهار اینکه شرکت های دانش بنیان و خلاق زیادی در استان وجود دارد که می توان از ظرفیت آن برای توسعه بهره برد تصریح کرد: باید به جوانان نخبه و صاحب ایده اعتماد کنیم و برای حل مسائل فراروی سرمایه گذاری، محیط زیست و اشتغال از آنان بهره گیریم.

وی با تاکید برحمایت از کارآفرینان نوآور و خلاق در استان خواستار حذف موانع و بروکراسی های زاید فراروی سرمایه گذاری و توسعه اشتغال در استان شد و گفت: باید با حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان تحرک ویژه در بخش اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد کنیم.

لزوم رونق دوباره واحدهای غیرفعال تولیدی

استاندار مازندران با اشاره به سال رونق تولید، حمایت از واحدهای تولیدی را امری مهم دانست و گفت: برای رونق دوباره واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد باید از ظرفیت ستاد تسهیل و رونق تولید بهره گرفت.

حسین زادگان یادآور شد: درجلسات ستاد تسهیلات استان برای ارائه تسهیلات به بخش های مختلف تولیدی، صنعتی، کشاورزی و غیره تصمیم گیری می شود و بیش از ۱۲۰ واحد تولیدی دارای مشکل در حوزه تامین اجتماعی در استان شناسایی شد که برای رفع مسائل آنان در جلسات تسهیل اقدام شده است.

وی مجموع طرح ها برای بهره گیری از تسهیلات رونق تولید در استان را تاکنون ۴۷۶ طرح اعلام کرد.

کد خبر: ۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha