۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
تقویت بومی‌سازی رویکرد صنعت مس کشور است
مدیرعامل شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی(مس):

تقویت بومی‌سازی رویکرد صنعت مس کشور است

تبریز- مدیرعامل شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی(مس) با اشاره به وظایف این شرکت در تامین قطعات برای صنایع ملی مس افزود: اعتقاد داریم که باید به ساخت و داخلی سازی قطعات تمرکز بیشتری داشته باشیم و در همین راستا درصدد تقویت این رویه هستیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی، محمدصابر شاهنوش در پایان سفر دو روزه به آذربایجان شرقی در نشست با مدیران صنعت مس استان در تبریز با ابراز خرسندی از پویایی و توان بالای عملیاتی معاونت بازرگانی منطقه آذربایجان، ظرفیت‌های بالفعل تبریز و استان آذربایجان شرقی در تامین مایحتاج صنعت مس را قابل توجه دانست و خاطرنشان کرد: اولویت تامین قطعات و مایحتاج مس در شرکت بازرگانی بر منطقه گرایی استوار است و این سیاست در تمام ارکان شرکت دنبال می‌شود.

وی امر بازرگانی را یک فرآیند مدرن دانست و گفت: ما دوران سنتی را پشت سر گذاشته‌ایم و در تلاش هستیم با یکپارچگی فرآیندها و متناسب‌سازی اختیارات و فرآیندهای تامین با شرایط حاکم بر بازار، مدت زمان تلف شده برای تامین کالای مورد نیاز خطوط تولید مجتمع های صنایع ملی مس را به حداقل برسانیم.

شاهنوش از تدوین برنامه عملیاتی استراتژیک در بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در شرکت خدمات بازرگانی خبر داد و گفت: ما در پاسخگویی به نیاز مجتمع ها، برنامه راهبردی به همراه الزامات اجرایی را طراحی و اجرا می‌کنیم .

وی با اشاره به اینکه مجتمع‌ها خط مقدم تولید هستند و بازرگانی با ایجاد ارتباط منسجم درصدد تامین به موقع مواد و قطعات است، گفت: منطقه گرایی و خرید محصولات داخلی، اولویت بازرگانی در تامین قطعات و مواد برای صنایع مس است و در این راستا تمرکز ویژه‌ای دارد.

وی خاطر نشان کرد: ما با یک پوست اندازی علمی و محتوایی، آماده اتفاقات بزرگ در اصلاح و متناسب سازی فرآیندها با شرایط بازار و تنگناهای بین المللی هستیم که با همراهی مجتمع ها در مسیر صحیح آن حرکت خواهیم کرد.

کد خبر: ۶۴٬۶۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha