۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
تأمین زیرساخت‌های صادرات بخش کشاورزی
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران تأکید کرد

تأمین زیرساخت‌های صادرات بخش کشاورزی

زادبوم، رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران بر تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز صادرات بخش کشاورزی به ویژه امکانات لجستیکی و نگهداری و حمل محصولات فسادپذیر کشاورزی تأکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در سی و هشتمین جلسه کارگروه توسعه صادرات با بررسی پیشنهادات وزارت جهاد کشاورزی در خصوص توسعه صادرات محصولات کشاورزی گفت: ضعف ناوگان یخچال‌های حمل محموله‌های صادراتی محصولات کشاورزی از مهم‌ترین چالش‌های سر راه صادرات است.

دبیر شورای‌عالی توسعه صادرات غیرنفتی آموزش تجار و صادرکنندگان در بخش کشاورزی را از مهم‌ترین الزامات توسعه کمی و کیفی صادرات محصولات کشاورزی عنوان کرد و گفت: بایستی اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف ایران و تشکل‌های مرتبط برنامه‌ریزی هدفمندتری را انجام دهند.

زادبوم افزود: با توجه به سوابق اقدامات و تصمیماتی که در جلسات قبل شورای‌عالی صادرات و کارگروه توسعه صادرات در خصوص توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی وجود دارد، کماکان دبیرخانه شورای‌عالی صادرات به عنوان رکن هماهنگی فرابخشی در حوزه‌ صادرات غیرنفتی کشور آماده طرح و بررسی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در جلسات کارشناسی و نشست‌های اصلی شورای‌عالی صادرات است.

کد خبر: ۶۴٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha