۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
 ۴۰ واحد صنفی در مازندران پلمب شد
رئیس سازمان صمت مازندران:

۴۰ واحد صنفی در مازندران پلمب شد

ساری- رئیس سازمان صمت مازندران گفت: هفته جاری ۴۰ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در استان پلمب شدند.

به گزارش بازار به نقل از صمت مازندران، حسینقلی قوانلو اظهار داشت: هفته جاری از سه هزار و ۲۰۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در سراسر استان بازدید به عمل آمده که منجر به تشکیل ۸۸ پرونده تخلف شده است.

وی افزود: همچنین  ۴۰ واحد صنفی که ضوابط بهداشتی را رعایت نکرده بودند با حضور بازرسان این سازمان و نمایندگان برخی دیگر از دستگاه های اجرایی پلمب شده اند.

وی با اشاره به بازرسی از ۲۷۳ واحد خبازی در مازندران طی روز سه شنبه گفت: ۱۲۴ تیم بازرسی فعالیت بازار استان را در طی این روز مورد رصد قرار داده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با تقدیر از واحدهای صنفی رعایت کننده قانون نظام صنفی و پروتکل های بهداشتی، به آن دسته از متصدیان واحدهای صنفی که نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت قوانین کوتاهی می کنند اعلام کرد که بازرسان این سازمان در سطح بازار حضور داشته و با هر گونه اعمال غیر قانونی برخورد لازم را خواهند داشت.

وی در پایان از عموم شهروندان استان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و عدم رعایت ضوابط بهداشتی مراتب را به تلفن ۱۲۴  اعلام کنند.

کد خبر: ۶۴٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha