۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
طراحی که کابین اشکودا را متحول می‌سازد!
انتخاب مدیر جدید طراحی داخلی محصولات اشکودا

طراحی که کابین اشکودا را متحول می‌سازد!

پیتر اولا پس از به پایان رساندن تحصیلات عالی خود در مقطع دکترا، مدیریت تیم طراحی داخلی، کار بر سیستم‌های اطلاعات-سرگرمی(infotainment)، طراحی دیجیتال و استراتژی طراحی نوین مشغول است.

بازار؛ گروه خودرو: روز نخست ماه دسامبر سال جاری میلادی بود که پیتر اولا به عنوان عضو ارشد طراحی اشکودا منسوب شد. این طراح سرشناس مشهور که پنج سال قبل مسئولیت طراحی داخلی همه مدل‌های تجاری این شرکت خودروسازی را برعهده داشته تا کارنامه خود را وزین‌تر کند.

الیور استفانی، مدیر بخش طراحی اشکودا درباره پتر اولا در مصاحبه‌ای کوتاهی با خبرنگار مجله خودرو گفت: «پیتر اولا را می‌توان راس تمام طراحی داخلی‌های زیبا محصولات اشکودا در سال‌های اخیر دانست که یک گام بزرگ روبه جلو برداشته است.»

وی اضافه کرد: «اولا به عنوان مدیر بخش طراحی داخلی، همراه با تیم خود، مفاهیم ابتکاری بسیاری را وارد طراحی و انگیزهای جدید را نیز ایجاد کرده است.»

این طراح جوان خوش ذوق اشکودا که پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه فنی اسلواکی در براتیسلاوا، قبل از پیوستن به گروه فولکس‌واگن در سال ۲۰۰۲ استودیوی طراحی را تاسیس کرد.

وی در استودیوی طراحی اشکودا شروع به کار کرد و در سال ۲۰۰۵ به عنوان طراح ارشد منصوب شد. مرکز طراحی گروه فولکس‌واگن اروپا واقع در پوتسدام در پروژه‌هایی وی را برای برندهای مختلف این خودروساز بزرگ آلمانی شرکت دادند.

در حال حاضر پیتر اولا پس از به پایان رساندن تحصیلات عالی خود در مقطع دکترا، مدیریت تیم طراحی داخلی، کار بر سیستم‌های اطلاعات-سرگرمی(infotainment)، طراحی دیجیتال و استراتژی طراحی نوین مشغول است.

کد خبر: ۶۴٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha