۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
در خط تولید دوج چه خبر است؟
رم تی آر ایکس ۲۰۲۱ در کارخانه تصادف کرد

در خط تولید دوج چه خبر است؟

به تازگی تصویری از یک دستگاه دوج رم تی آر ایکس ۲۰۲۱ که در کارخانه دچار حادثه شده در فضای مجازی منتشر شده است. این رخ داده در کارخانه رم واقع در میشیگان به دلیل بروز ایراد فنی در خط تولید، ایجاد شده است.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصویری از یک دستگاه دوج رم تی آر ایکس ۲۰۲۱ که در کارخانه دچار حادثه شده است، در فضای مجازی منتشر و مورد توجه فعالان و علاقمندان به صنعت خودرو قرار گرفته است. این نخستین حادثه رم تی آر ایکس پیش از ورود به بازار است. هرچند که تاکنون دوج واکنشی نسبت به انتشار این خبر نداشته، اما در فضای مجازی نقدها فراوانی نسبت به تولید این خودروساز ایجاد شده است.

دوج برای نخستین بار مدل رم ۱۵۰۰ تی آر ایکس را با نسخه هلکت عرضه بازار خواهد کرد، اما پیش از ورود به بازار در خط تولید یک دستگاه از آن دچار حادثه‌ای شده که احتمال تاثیرگذاری منفی در فروش آن را خواهد داشت. مطابق آنچه که در تصاویر مشهود هست، گلگیر عقب، درها و بخشی از سقف سمت راننده آسیب جدی دیده است.

در کارخانه تولید خودرو رم در میشیگان به دلیل بروز ایراد فنی در خط تولید، احتمالا خودرو از ارتفاع سقوط کرده و سبب ایجاد آسیب شده است. دراین حادثه هیچ یک از تکنسین‌های خط تولید آسیب ندیده‌اند.

رم ۱۵۰۰ تی آر ایکس مدل ۲۰۲۱ قرار بود تا پایان سال میلادی جاری روانه بازار شود، احتمالا تحویل این مدل به سال آینده میلادی موکول شود.

کد خبر: ۶۴٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha