۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
صنعت پوشاک‌سیستان و بلوچستان از تحریم ها عبور کرد/ فرصت های طلایی تولید پوشاک در سیستان و بلوچستان
سرپرست سازمان صمت سیستان و بلوچستان:

صنعت پوشاک‌سیستان و بلوچستان از تحریم ها عبور کرد/ فرصت های طلایی تولید پوشاک در سیستان و بلوچستان

زاهدان - سرپرست سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت:صنعت پوشاک در سیستان و بلوچستان توانست از تحریم ها عبور کند و اقتصاد مقاومتی رادر تولیدپوشاک تحقق بخشد.

محمود رضا رحمتیان در گفت و  گو با خبرنگاربازار، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان می تواند سهم زیادی از بازار داخلی و خارجی را در بخش صنعت پوشاک به خود اختصاص دهد.

وی افزود: سال جاری طلایی ترین سال برای صنعت پوشاک در سیستان و بلوچستان بود به طوری که توانستیم برای اولین بار محموله پوشاک تولیدی استان را به ارزش ۳ میلیارد ریال به عراق صادر کنیم.

سرپرست سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت: بازار این  استان و کشور این ظرفیت را دارد که پوشاک تولیدی استان را به مشتریان عرضه کند و مانع از قاچاق پوشاک شود.

وی از صدور مجوز کارگاه های مد و لباس در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: بسیاری از تولیدکنندگان در بازاری با ظرفیت تقاضای محدود کار می کنند که می توانند با مقاومت در مسیر تولیدبه بازار فروش خوب دست پیدا کنند.

رحمتیان تصریح کرد: بازار لباس بازاری جذاب است که افراد می توانند با سرمایه گذاری در آن نقش آفرینی کنند و از فرصت های طلایی در این بخش استفاده کنند.

کد خبر: ۶٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha