۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
۱۲ هزار میلیارد تومان در حوزه نفت و گاز ایران سرمایه‌گذاری شد
مدیر اکتشافات شرکت ملی نفت ایران:

۱۲ هزار میلیارد تومان در حوزه نفت و گاز ایران سرمایه‌گذاری شد

دامغان - مدیر اکتشافات شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه ۱۲ طرح اکتشاف در حوزه نفت و گاز ایران ثبت شد، گفت: بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان در این حوزه سرمایه‌گذاری شده است.

سید صالح هندی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه ۱۲ طرح اکتشاف در حوزه نفت و گاز ایران ثبت شد، تاکید کرد: بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان طی دولت یازدهم و دوازدهم در این حوزه سرمایه‌گذاری شده که می تواند توسعه اقتصادی خوبی را به اقتصاد کشور تزریق کند.

وی با بیان اینکه از بین ۱۲ طرح اکتشافی در حوزه نفت و گاز پنج طرح دارای اولویت هستند، ابراز داشت: هفت طرح در اولویت دوم قرار دارد که به ترتیب بر حسب سرمایه گذاری و اولویت، انجام می شوند.

مدیر اکتشافات شرکت ملی نفت ایران درباره انجام پژوهش های مختلف در حوزه اکتشاف نفتی کشور، تاکید کرد: طی پنج سال گذشته تاکنون بیشترین تعهدات اکتشافات در حوزه نفت و گاز ایران محقق شده است.

هندی درباره پراکندگی طرح‌های حوزه اکتشاف نفت وگاز کشور، تاکید کرد: ۱۲ طرح قابل سرمایه گذاری در ۱۲منطقه کشور قرار دارند که درباره آن‌ها پژوهش شده است.

وی درباره ضرورت استفاده از پژوهش نیز بیان داشت: اگر پژوهش نبود قطعا شاهد اجرای طرح های اکتشفا نبودیم لذا می‌بایست باکار تحقیقاتی و پژوهشی به رشد و توسعه کشور در همه بخش‌ها کمک کرد.

کد خبر: ۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha