۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
 ۲۵۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در زنجان پرداخت شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

۲۵۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در زنجان پرداخت شد

زنجان- آبی پور،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: بیش از ۲۵۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی  در استان زنجان پرداخت شده است. 

محمدرضا آبی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پرداخت تسهیلات روستایی در استان زنجان به خوبی انجام می شود، اظهار کرد: استاندار زنجان نسبت به پرداخت تسهیلات روستایی بسیار تاکید دارد. 

وی با بیان اینکه شهرستان ایجرود در پرداخت تسهیلات از سوی استاندار مورد تاکید بوده است، اظهار کرد: این شهرستان به دلیل اینکه از مناطق کمتر توسعه یافته استان است در بخش آبزی پروری بیش از ۲۵ میلیارد تومان به شهرستان ایجرود اختصاص یافته و این شهرستان ۳۳.۸ درصد جمعیت استان را دارد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در استان زنجان بیش از ۲۵۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده است. 

آبی پور تاکید کرد: استفاده از تسهیلات کم‌بهره با کارمزد ۴ درصد در حوزه اشتغال پایدار روستایی مورد تاکید است و تسهیلاتی که در بخش آبزی به شهرستان ایجرود پرداخت شده بیشتر از سایر شهرستانهای استان است. 

وی افزود: تاکنون بیش از دو هزار و ۹۰۰ فقره تسهیلات اشتغال روستایی در زنجان پرداخت شده است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه با پرداخت این میزان تسهیلات برای بیش از چهار هزار نفر اشتغال ایجاد شده است، گفت: شبکه بانکی زنجان در پرداخت تسهیلات فعالیت خوبی داشته است. 

آبی پور گفت: تا پایان سال جاری پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان افزایش می یابد.

کد خبر: ۶۴٬۳۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha