۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
۶۰ درصد استان اردبیل فاقد شبکه آب و فاضلاب شهری است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد

۶۰ درصد استان اردبیل فاقد شبکه آب و فاضلاب شهری است

اردبیل- موسوی، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: ۶۰ درصد استان اردبیل فاقد شبکه آب و فاضلاب است و انتظار می‌رود با توجه ویژه به این مساله بتوانیم به اهداف توسعه‌ای خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: وزارت نیرو اقدامات جدی و اساسی در راستای توسعه شبکه آب و فاضلاب اردبیل انجام داده و به همین منظور در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال به اجرای این پروژه در اردبیل اختصاص داده است.

وی با اشاره به این که ۶۰ درصد استان اردبیل فاقد شبکه آب و فاضلاب شهری است بیان کرد: انتظار می‌رود با توجه ویژه به این مساله بتوانیم به اهداف توسعه‌ای خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس ادامه داد: انتظار می‌رود وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب اهتمام جدی در این مسئله داشته باشد و با استفاده از ظرفیت مجلس در راستای تحقق خواسته‌ها و اهداف قانونی گام‌های اساسی و هدفمند بردارد.

موسوی تصریح کرد: عملیات احداث شبکه آب و فاضلاب اردبیل از هفته آینده آغاز می‌شود و با تزریق این اعتبارات در حدود ۳۷ شهرک و محله جدید از این شبکه بهره‌مند می‌شوند که انتظار می‌رود در این زمینه با تمهیدات به عمل آمده به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: برطرف‌سازی مشکلات و مطالبات مردمی یک اولویت اساسی برای ما است که امیدواریم با تلاش‌ها و تمهیدات لازم به عمل آمده است که انتظار می‌رود شرکت آب و فاضلاب در این زمینه اهتمام جدی داشته باشد.

کد خبر: ۶۴٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha