۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
بانک‌ها تا روز آخر سال ملزم به پرداخت تسهیلات هستند
معاون استاندار قزوین:

بانک‌ها تا روز آخر سال ملزم به پرداخت تسهیلات هستند

قزوین- معاون اقتصادی استاندار قزوین بر پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی تا آخرین روزهای سال تاکید کرد و گفت: بانک هایی که در روند پرداخت تسهیلات کند عمل کرده اند باید در این روزهای پایانی جبران کنند.

عیسی قبادی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سال جاری و با توجه به شعار سال، روند مثبتی در مورد پرداخت تسهیلات از سوی برخی بانک های استان به واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی صورت گرفت، افزود: امیدواریم این رویه تا پایان سال تداوم یابد.

وی تاکید کرد: بانک‌ها بر اساس مقررات ابلاغی موظف هستند تا پایان اسفندماه نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان و به ویژه واحدهای تولیدی متقاضی اقدام کنند و هیچ توجیهی برای مدیریت استان در عدم تامین منابع مالی تولیدکنندگان پذیرفته نیست و ارزشیابی مدیران بانک ها و دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه تولید، براساس میزان پیشرفت تسهیلات پرداختی خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه بانک ها همراهی لازم برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را دارند و این تعامل زمینه رونق تولید را فراهم آورده است.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین ادامه داد: واحدهای تولیدی استان به ویژه واحدهای قدیمی، برای فعال بودن نیاز به تکنولوژی جدید و به روز دارند که بتوانند در تولید خود فعالیت داشته باشند و این مهم نیازمند همکاری بانک های استان است.

کد خبر: ۶۴٬۰۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha