۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
نمادهای بانکی برای بازگشایی چه اطلاعاتی باید منتشر کنند؟
مدیر امور مالی بانک ملت توضیح داد

نمادهای بانکی برای بازگشایی چه اطلاعاتی باید منتشر کنند؟

چاوشی، مدیر امور مالی بانک ملت در خصوص زمان بازگشایی نماد بانک ملت و اطلاعاتی که باید برای بازگشایی منتشر شود، توضیح داد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، سید کاظم چاوشی، مدیر امور مالی بانک ملت با اشاره به اینکه در ابتدا این موضوع با سازمان بورس مطرح شد که افشای اطلاعات بانک ها در خصوص مصوبه هیئت دولت باید از نوع افشای «الف» باشد یا «ب»، گفت: برای افشای اطلاعات نوع الف باید اطلاعات دقیق تر باشد اما با توجه به اینکه هنوز اطلاعات دقیق به بانک ها ابلاغ نشده، ‌افشا از نوع ب است.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه دولت که در شبکه های اجتماعی منتشر شد اسم شرکت هایی که قرار است سهام آنها به بانک ها واگذار شود، مشخص شد اما اینکه سهم هر بانک چقدر است و یا قیمت تابلو در روز معامله که تاریخ آن هنوز مشخص نیست، چه عددی خواهد بود نیازمند اطلاعات دقیق تری است که هنوز اعلام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع هنوز ابلاغ رسمی به بانک ها نشده است، گفت: بر همین اساس نمی توان آثار دقیق آنرا اعلام کرد البته چون تهاتر سهام است آثار سود و زیانی آن خیلی دقیق نیست و باید به قیمت تابلو در روز واگذاری توجه کرد.

چاوشی افزود: بر همین اساس قرار شد افشای نوع ب اعلام شود و در تلاش هستیم با ارایه اطلاعات هر چه زودتر نماد بازگشایی شود.

کد خبر: ۶۴٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha