۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
روزانه ۵.۶ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در منطقه ارومیه توزیع می شود
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

روزانه ۵.۶ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در منطقه ارومیه توزیع می شود

ارومیه –مجرد، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ارومیه از توزیع روزانه پنج میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی در منطقه ارومیه طی سالجاری خبر داد.

احمد مجرد در گفتگو با خبرنگار بازار در زمینه آخرین وضعیت توزیع سوخت زمستانی در استان اظهار کرد: در سطح منطقه ارومیه شش باب شرکت حمل فرآورده های نفتی و به تعداد ۲۱۰ دستگاه نفتکش بطور متوسط روزانه بالغ بر ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی را در سطح مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی جابجا و توزیع می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی و آمادگی قبلی و در پی بروز سرما و بارش برف و یخبندان در استان آذربایجان‌غربی، نظارت بر نحوه انتقال و توزیع فرآورده های نفتی و همچنین تامین، ذخیره سازی و توزیع سوخت فروشندگی ها به ویژه در روستاهای سخت گذر به طور مطلوب در حال اجراست.

مجرد با اشاره به بارش برف از هفته گذشته و مستمر در همه نقاط استان گفت: این شرکت آمادگی کامل تامین سوخت در شرایط بحرانی را دارد و برف و یخبندان هم نمی تواند در سوخت رسانی به مناطق صعب العبور وقفه ایجاد کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۱۳۲ میلیون لیتر سوخت زمستانی در بین ۱۰۵ هزار خانوار نفت سفید سوز مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: عملیات سوخت‌رسانی به همه روستاهای صعب‌العبور در نیمه اول سال انجام شده و سوخت‌رسانی به روستاهای سخت گذر با قوت تمام ادامه دارد و سهمیه زمستان خانوارهای مصرف کننده نفت سفید در کارت بانکی سرپرست خانوارها واریز شده و تا ۲۵ اسفند سال‌جاری اعتبار دارد.

مجرد گفت: سهمیه زمستانی خانوارهای شهری و روستایی منطقه ارومیه برای خانوارهای یک و دو نفره ۴۰۰ لیتر، سه و چهار نفره به میزان ۷۰۰ لیتر و پنج نفر به بالا به میزان ۱۰۰۰ لیتر است که به لحاظ سردسیر و صعب العبور بودن بسیاری از مناطق روستایی منطقه، از اول آبان ماه ۱۰۰ درصد سهمیه زمستانی خانوارهای روستاهای صعب العبور در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه میزان ذخیره سازی نفت سفید در انبارهای نفت منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد، اضافه کرد: ۱۰۵ هزار خانوار شهری و روستایی فاقد اشتراک گاز طبیعی در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی نفت سفید مصرف می کنند که به صورت ماهانه گاز مایع مورد نیاز این بخش در کارت بانکی ثبت شده در سامانه سدف شارژ می شود.

کد خبر: ۶۴٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha