۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
خدمات ارزان و با کیفیت برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل:

خدمات ارزان و با کیفیت برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شد

اردبیل - مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل با بیان اینکه اردبیل همه ساله یکی از مقاصد اصلی سفرهای نوروزی قلمداد می‌شود، گفت: خدمات ارزان و با کیفیت ویژه مسافران نوروزی در استان تدارک دیده شده است.

نادر فلاحی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اردبیل همه ساله یکی از مقاصد اصلی سفرهای نوروزی قلمداد می‌شود، گفت: خدمات ارزان و با کیفیت ویژه مسافران نوروزی در استان اردبیل تدارک دیده شده است.

وی اظهار کرد: با آماده باش تمامی تاسیسات گردشگری، مراکز اقامتی و زیرساخت های استان، علاوه بر اینکه قیمت تمام شده سفر در اردبیل پایین است، تخفیفات ویژه نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تاکید کرد: بیش از ۲ هزار جاذبه طبیعی و فرهنگی در سطح استان وجود دارد که می‌تواند پاسخگوی تمامی سلایق باشد و گردشگران از سراسر ایران با جاذبه‌های جدید در اردبیل آشنا شوند.

فلاحی تاکید کرد: جاذبه‌هایی از جمله پل‌های معلق مشگین شهر و هیر، زیپ لاین دریاچه شورابیل، مشگین شهر و لاهرود، دره نوردی و غار نوردی از جاذبه های جدید در استان اردبیل است.

وی ادامه داد: آبشارهای گرمی و مشگین شهر، دریاچه گیلارلو گرمی، تنها دریاچه درون شهری طبیعی شورابیل و سواحل رود ارس و قزل اوزن از جاذبه‌های آبی کمتر شناخته شده اردبیل است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همچنین به جاذبه های باستانی و تاریخی اشاره کرد و گفت: بقاع تاریخی، پل‌های تاریخی و خانه‌های تاریخی در شهر اردبیل، بازار سرپوشیده، جمعه مسجد به عنوان بزرگ‌ترین مسجد تاریخی شمال غرب کشور، سایت باستانی شهریئری مشگین شهر و حمام‌های تاریخی به همراه موزه‌ها جاذبه‌های شاخص تاریخی این استان است.

کد خبر: ۶٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha