۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تقدیر از مدیران و کارکنان پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌وکار
در مراسمی با حضور مقامات دولت، قوه قضاییه و بخش خصوصی برگزار شد

تقدیر از مدیران و کارکنان پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌وکار

با حضور ادب، مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری، فیروزی، رئیس مرکز ملی پایش محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی و عشقی، دبیرکل اتاق بازرگانی تهران، از کارکنان و مدیران پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌وکار که چند ماه است در محل اتاق تهران راه‌اندازی شده و شروع به کار کرده است، تقدیر شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تهران، در مراسمی مختصر و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، از مدیران و کارکنان پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌وکار در اتاق تهران تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم دبیرکل اتاق تهران به همراه مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری و رئیس مرکز ملی مطالعات و پایش بهبود فضای محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد حضور داشتند و پس از بازدید از میزهای سازمان‌های مربوط به حوزه کسب‌وکار که در پنجره واحد اتاق بازرگانی تهران به ارائه خدمات برای شروع کسب‌وکار می‌پردازند، با اهدای لوح تقدیر از تلاش چند ماهه گردانندگان و کارکنان این مرکز قدردانی کردند.

پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌وکار در اتاق تهران، خردادماه امسال طی مراسمی با حضور وزیر اقتصاد و رئیس گروه بررسی‌های اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک آغاز به کار کرد و ابتدا خدمات مربوط به ثبت شرکت با مسئولیت محدود در شهر تهران در این مرکز به متقاضیان ارائه می‌شد و طی مدت اخیر ثبت و تاسیس شرکت سهامی خاص نیز به فهرست خدمات این مرکز اضافه شده‌است.

در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌وکار در اتاق بازرگانی تهران، ‌ اولین مرکز از این دست در کشور است و به گفته وزیر اقتصاد، قرار است تا پایان امسال در تمامی مراکز استان‌های کشور نیز این پنجره واحد راه‌اندازی شود. در مراسم افتتاح این پنجره در اتاق تهران، وزیر اقتصاد عنوان کرد که با وجود این پرونده و همکاری مناسبی که بین نهادهای مختلف شکل گرفته است، دریافت مجوزهای گوناگون برای شروع یک فعالیت اقتصادی به جای ۷۵ روز در کمتر از ۷۲ ساعت ارائه می‌شود.

در مراسم تقدیر از مدیران و کارکنان پنجره واحد فیزیکی در اتاق تهران، بهمن عشقی دبیرکل اتاق تهران با تجلیل از تلاش دست‌اندرکاران این مرکز و همچنین دیگر بخش‌های اتاق تهران برای ارائه خدمات به فعالان اقتصادی، واگذاری بخشی از امور مربوط به شروع کسب‌وکارها به بخش‌خصوصی و اتاق بازرگانی که تا پیش از این در اختیار دستگاه‌های دولتی بود را تجربه‌ای موفق و ارزنده عنوان کرد که نشان از بهبود ارائه خدمات‌دهی به فعالان اقتصادی و در عین حال، سبک کردن بار وظایف و مسولیت‌های بخش‌هایی از بدنه دولت دارد.

به گفته عشقی، اتاق بازرگانی تهران در تلاش است تا با سطح ارائه خدمات در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌وکار را ارتقا داده و صاحبان کسب‌وکار در بازه زمانی کمتر و با کیفیت بالاتر، به نیازهای اولیه برای راه‌اندازی بنگاه اقتصادی خود دست یابند.

هم‌چنین مرتضی ادب، مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری نیز ضمن تقدیر از اتاق بازرگانی تهران برای استقرار پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌وکار و توسعه خدمات‌دهی در این مرکز، تجربه موفق ارائه خدمات در این پنجره واحد را به فال نیک گرفت و آن را موجب اصلاح امور خدمات‌رسانی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور عنوان کرد و یادآور شد که با استفاده از تجارب ارزنده پنجره واحد فیزیکی در اتاق تهران، بهبود در نظام فرآیندی ارائه خدمات در این سازمان شتاب گرفته‌است. در این مراسم علی فیروزی، رئیس مرکز ملی مطالعات و پایش بهبود فضای محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد نیز حضور داشت و از تلاش کارکنان این مرکز تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر: ۶۳٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha