۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
کرونا نمایشگاه گل و گیاه کردستان را به تعطیلی کشاند

کرونا نمایشگاه گل و گیاه کردستان را به تعطیلی کشاند

کردستان- چهارمین نمایشگاه گل، گیاه و گیاهان دارویی که قرار بود امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان در سنندج برپا شود به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تولیدکنندگانی از ۱۸ استان کشور برای شرکت در چهارمین نمایشگاه گل، گیاه و گیاهان دارویی به سنندج آمده بودند.

علیرضا فروتن با اشاره به اینکه غرفه‌های این نمایشگاه آماده شده بود، اضافه کرد: صبح امروز توسط مسوولان استانی  به ما اطلاع دادند که به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا باید نمایشگاه را تعطیل کنیم.

وی افزود: تولیدکنندگان گل، گیاه و گیاهان دارویی از استان‌های کرمانشاه، همدان، اراک، قم، البرز، تهران، اصفهان، آذربایجان های غربی و شرقی، خراسان رضوی، زنجان، کرمان، یزد، مازندران، گلستان، قزوین، شیراز امروز وارد سننندج شدند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان با اشاره به اینکه هزینه زیادی بابت تبلیغات و حمل و نقل و حضور این تولیدکنندگان در استان شده است، خاطرنشان کرد: قرار بود این نمایشگاه در ۵۵ غرفه با حضور این استان‌ها برپا شود ولی بی‌شک سلامتی مردم در اولویت قرار دارد به همین دلیل تصمیم به تعطیلی این نمایشگاه گرفته شد.

فروتن یادآور شد: بعد از نمایشگاه گل و گیاه ، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ایام پایانی سال در این محل قرار است برپا شود که هنوز در رابطه با برگزار شدن و یا نشدن آن تصمیمی گرفته نشده است و به محض اعلام آن از سوی مسوولان به اطلاع مردم خواهیم رساند.

کد خبر: ۶٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha