۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
درخواست ۱۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در اصفهان تایید شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

درخواست ۱۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در اصفهان تایید شد

اصفهان - زاغیان، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اصفهان گفت: تاکنون درخواست ۱۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان تایید نهایی شده است.

امیرزاغیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اتمام مهلت واریز وجه ثبت نام کنندگان برای طرح اقدام ملی مسکن از پنج دی ماه اظهار داشت: باید توجه داشت که سهم استان اصفهان در زمینه این طرح ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد مسکونی است.

وی با بیان اینکه تعداد متقاضیان استان اصفهان که برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، ۳۹ هزار نفر بوده است، ابراز داشت: درخواست بالغ بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی در سطح استان اصفهان تایید نهایی شده که تا کنون ۱۰ هزار و ۹۵۴ متقاضی در بانک‌های عامل افتتاح حساب کردند.

۷هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در اصفهان واریز وجه داشتند
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه رقم آورده اولیه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن ۴۰ میلیون تومان است، افزود: بیش از هفت هزار نفر در استان اصفهان تا کنون واریز وجه داشتند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شواری مسکن استان متقاضیان در حال پالایش هستند و آمار واقعی شامل تکمیل پرونده و واریز کامل روزهای آتی اعلام می‌شود.

زاغیان افزود: برای تمامی متقاضیانی که تایید نهایی شده و آورده اولیه را واریز نموده‌اند، زمین تامین شده است.

کمبود زمین نداریم
وی با بیان اینکه منبع تامین مالی طرح اقدام ملی مسکن، آورده متقاضیان و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی با سود ۱۸ درصد بوده است، ادامه داد: درصورتی که متقاضیان به موقع آورده خود را واریز کنند، واحدها بسته به پیشرفت فیزیکی به مرور تا دو سال آینده واگذار می‌شوند.

 معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در سطح استان اصفهان مشکل کمبود زمین  وجود ندارد، تصریح کرد: در شهرهایی که فاقد زمین بودند یا تا کنون ثبت‌نام طرح اقدام ملی نداشتند، مراحل ثبت نام به زودی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح زمین به صورت اجاره ۹۹ ساله یا فروش اقساطی ۱۰ ساله در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و قیمت ساخت بر اساس قیمت تمام شده از متقاضیان دریافت خواهد شد و همچنین مسکن ملی اصفهان در شهرهای جدید بهارستان و فولادشهر واگذار خواهد شد.

کد خبر: ۶۳٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha