۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
۸۰ هکتار به وسعت جنگل‌های شهرستان اسدآباد اضافه خواهد شد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان:

۸۰ هکتار به وسعت جنگل‌های شهرستان اسدآباد اضافه خواهد شد

همدان - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: سال گذشته ۲۰۰ هکتار جنگل‌کاری در شهرستان اسدآباد صورت گرفت و امسال نیز ۸۰ هکتار به وسعت جنگل‌های شهرستان اسدآباد اضافه خواهد شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان؛ اسفندیار خزایی در نشستی با فرماندار اسدآباد همکاری همه دستگاه‌ها در امر حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی را یک ضرورت برشمرد و گفت: آبخیزداری سازنده‌ترین راهکار مقابله با خشک‌سالی است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های آبخیزداری و هدایت آب‌های سطحی علاوه بر کاهش خسارات ناشی از سیلاب‌های فصلی در تقویت منابع آبی و بهبود تولیدات کشاورزی و رونق کسب‌وکار نقش مؤثری دارد.

خزایی عنوان کرد:  طرح‌های منابع طبیعی زیرساختی است و اعتبارات خوبی برای اجرای طرح‌های آبخیزداری شهرستان اسدآباد تخصیص داده‌شده و طی سه سال گذشته به‌اندازه ۱۰ سال در اجرای طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری کارشده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان همدان با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری در حفظ آب‌وخاک گفت: سال گذشته ۲۰۰ هکتار جنگل‌کاری در شهرستان اسدآباد صورت گرفت و امسال نیز ۸۰ هکتار به وسعت جنگل‌های شهرستان اسدآباد اضافه خواهد شد.

کد خبر: ۶۳٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha