۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
 ۳۶ درصد تعاونی‌های زنجان در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان:

۳۶ درصد تعاونی‌های زنجان در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه ۳۶ درصد تعاونی‌های زنجان در بخش کشاورزی فعالیت می کنند، گفت: بانوان بیشتر در بخش صنایع دستی و کشاورزی فعالیت دارند.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، از وجود چهار هزار و ۵۳۳ تعاونی در زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۲۰۷ تعاونی فعال است. 

وی با بیان اینکه بانوان زنجانی حضور بسیار فعالی در تعاونی ها دارند، اظهار کرد: ۱۳۴ تعاونی معادل ۱۱ درصد متعلق به بانوان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه اشتغال بانوان موجب بالا رفتن سطح درآمد و رفـاه خانواده و افزایش نرخ مشارکت در عرصه اقتصاد می‌شود، گفت: نرخ مشارکت اقتصادی بانوان استان خوب است.

یوسفی با بیان اینکه تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد در جامعه می شود، تاکید کرد: تعاونی‌ها باعث کاهش فقر در جامعه می شوند. 

وی  با بیان اینکه ۳۶ درصد تعاونی‌های زنجان در بخش کشاورزی است، گفت: بانوان بیشتر در بخش صنایع دستی و کشاورزی فعالیت دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، برلزوم توسعه اشتغال مشاغل خانگی با رویکرد تعاون در زنجان تاکید کرد و یاد آور شد: درسال جهش تولید این مهم به جد دنبال می شود.

یوسفی برلزوم تقویت تعاونی بانوان در استان زنجان تاکید کرد و افزود: بانوان توانمندی های بسیار دارند که باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

کد خبر: ۶۳٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha