۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
۷۲۹ میلیون ۳۰۰ هزار کیلووات ساعت برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین تولید شد
مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین:

۷۲۹ میلیون ۳۰۰ هزار کیلووات ساعت برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین تولید شد

قزوین- فرهور، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید نیروی برق شهید رجایی قزوین گفت: آذر ماه امسال  ۷۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۴۰۰ کیلووات ساعت برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین تولید شده است

علی فرهور در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: آذر ماه امسال با وجود این که ۲ واحد گازی و ۱ واحد بخاری سیلک ترکیبی برای انجام تعمیرات ازمدار تولید در فصل تعمیرات خارج شده است بازهم شاهد این بودیم که حجم قابل توجهی از نیاز منطقه به انرژی برق خالص در این نیروگاه به تولید رسیده است.

وی بیان کرد: ۷۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۴۰۰ کیلووات ساعت برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید نیروی برق شهید رجایی قزوین عنوان کرد: این میزان انرژی طی ماه آذر توسط واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه شهید رجایی قزوین تولید و در اختیار شبکه سراسری قرار گرفته است.

فرهور گفت: نیروگاه های بخار شهید رجایی قزوین ۴۲۲ میلیون و ۶۱۸ هزار کیلووات ساعت انرژی برق و نیروگاه های ترکیبی ۳۰۶ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۴۰۰ کیلووات انرژی را در این مدت تولید کرده اند.

وی افزود: همچنین طی این مدت واحد گازی شماره ۲ نیروگاه شهید رجایی قزوین تعمیرات اساسی شد که به این منظور ۱ هزار و ۴۴۶ فعالیت تعمیراتی در این نیروگاه توسط قطعات داخلی و ظرفیت کارشناسان داخلی انجام گردید.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی قزوین گفت: دمونتاژ و تعمیر یاتاقان های ۳ گانه توربین، دمونتاژ کامل توربین و کمپرسور، تعویض کامل فیلترهای هوای ورودی،دمونتاژ محفظه احتراق، انجام تست های غیر مخب در روتور کمپرسور ، بازدید و تعمیر بخش های آسیب دیده اگزوز، تونیت و سرویس کاری های الکتروموتورهای ۴۰۰ ولت از اقداماتی است که طی این مدت در این نیروگاه به انجام رسیده است.

کد خبر: ۶۳٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha