۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
۱۱۰ هزار تن به ظرفیت سیلوهای قزوین اضافه می‌شود
مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی قزوین:

۱۱۰ هزار تن به ظرفیت سیلوهای قزوین اضافه می‌شود

قزوین- مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: با بهره‌برداری از سیلوهای در دست ساخت، ۱۱۰ هزار تن به ظرفیت سیلوهای نگهداری و ذخیره سازی غلات در استان افزوده می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی قزوین، سید آبرودات مصلایی اظهار داشت: در حال حاضر سه سیلوی ذخیره سازی غلات با سرمایه گذاری سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان های قزوین، آبیک و آوج در دست احداث است.

مصلایی گفت: دو سیلوی در دست احداث در شهرستان های آوج و آبیک هرکدام دارای ۳۰ هزار تن ظرفیت هستند و سیلوی دیگر در شهرستان قزوین که در حوالی شهرک صنعتی لیا از سوی اتحادیه دامداران احداث می شود نیز دارای ۵۰ هزار تن ظرفیت است.

وی اظهار داشت: سیلوی احداثی در شهرستان قزوین ویژه ذخیره سازی نهاده ها و خوراک دام و طیور مورد استفاده قرار خواهد گرفت و دو سیلوی دیگر محل ذخیره سازی گندم خواهند بود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه این استان با سرمایه گذاری های انجام شده در سال های اخیر مشکلی از حیث ذخیره سازی و نگهداری غلات ندارد، یادآور شد: با راه اندازی سیلوهای در دست احداث، ظرفیت ذخیره سازی غلات سیلوهای استان به حدود ۵۰۰ هزار تن افزایش می یابد.

سیلوهای کشاورزی محل ذخیره سازی و نگهداری محصولات استراتژیک کشاورزی مانند گندم و سایر غلات هستند.

کد خبر: ۶۳٬۲۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha