۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
موفقیت واحدهای تولیدی در گرو بازاریابی آنلاین
یادداشت:

موفقیت واحدهای تولیدی در گرو بازاریابی آنلاین

سجاد صفری، خبرنگار و روزنامه نگار در یادداشتی به چگونگی پیشرفت یک واحد تولیدی پرداخته است و در یادداشت ذیل به این راه ها اشاره شده است.

سجاد صفری؛ بازار: یک واحد تولیدی برای اینکه بتواند در مسیر پیشرفت قرار بگیرد و در میدان رقابت با رقبای خود به موفقیت و پیروزی دست پیدا کند بایستی به فاکتورهای مهمی توجه کند تا راه موفقیت برای او هموار شود.
مدیریت، نیروی انسانی ماهر، تولید محصول باکیفیت و مقرون به صرفه، خدمات پس از فروش، ارتباط مناسب با مشتری و مشتری مداری و ... از عواملی هستند که به موفقیت یک واحد تولیدی و صنعتی کمک می کند ولی در کنار این عوامل، بازاریابی محصولات تولیدی یکی از اصلی ترین روش های دستیابی به موفقیت یک واحد تولیدی است.
واحدهای تولیدی و صنعتی برای اینکه بتوانند در زمینه بازاریابی و فروش محصولات تولیدی خود موفق عمل کنند بایستی وارد فضای مجازی شوند و با راه اندازی یک سایت اینترنتی خواهند توانست که بین خود و مشتریان، یک پل ارتباطی بوجود بیاورند. سایت اینترنتی، راهی است که می تواند محصولات شما را در معرض دید مشتریان قرار بدهد و مشتریان با مطالعه مشخصات و خصوصیات محصولات تولیدی، جذب کالای تولیدی واحد شما می شوند و برای خرید آن اقدام می کنند.
بهتر است بدانید که ۹۲ درصد شرکت هایی که سایت اینترنتی دارند و روزانه، وب سایت واحد تولیدی خود را بروز رسانی می کنند؛ مشتریان جدیدی را جذب می کنند و میزان فروش آن ها افزایش می یابد و با درک این موضوع، کسب و کار کوچک شما برای ادامه گسترش و شکوفایی خود به یک سایت اینترنتی نیاز دارد.
بنابراین، برای اینکه شما بهتر متوجه این موضوع شوید که یک یک سایت، چگونه می تواند یک سرمایه بزرگ برای تجارت کوچک شما باشد بایستی ۱۴ فاکتور یا روش که در این مطلب به آنها اشاره شده است را مدنظر خود قرار بدهید و متوجه خواهید شد که چرا در این سال ها که در عرصه تولید فعالیت داشته اید زودتر به فکر راه اندازی یک سایت اینترنتی نبوده اید.

ارتباط سایت با تجارت کسب و کار شما
شروع یک سایت برای مشاغل کوچک خود به این معنی است که می توانید مقالاتی را درباره موضوعات متفاوتی در مورد علاقه خود (یعنی صنعت و تجارت کوچک شما) منتشر کنید. سپس، در صورتی که نظرات، توصیه ها و دانش شما یک مو ضوع جدید در دنیای اینترنت باشد؛ مردم با آنچه که شما نوشته اید مواجه می شوند و این موضوع به این معنی است که افراد کسب و کار و تجارت شما را پیدا می کنند.

۱۴ روشی که به شکوفایی تجارت شما کمک می کند
برای موفقیت در فروش کالای تولیدی و یا خدمات خود در فضای اینترنت، ۱۴ نکته و روش در خصوص راه اندازی سایت وجود دارد و بکارگیری این روش ها باعث می شود که کسب و کار شما در مسیر شکوفایی قرار بگیرد.
۱- سایت ها محلی برای مراجعه به اطلاعات هستند. باید در نظر داشت که حدود ۸۰ درصد از مصرف کنندگان به اطلاعات موجود در سایت ها و مشاوره های ارائه شده در آنها اعتماد دارند.
۲- با راه اندازی سایت، شما با مشتریان بیشتر در ارتباط هستید. مشتریان می توانند به راحتی، آنچه که در سایت شما بارگذاری می شود را ببینند و احساس ارتباط بیشتری با کسب و کار و تجارت شما دارند.
۳- مصرف کنندگان، سایت ها را دوست دارند. طبق آمارهای منتشر شده ۲۳ درصد از زمان استفاده از اینترنت افراد به وب گردی اختصاص دارد؛ یعنی آن ها در فضای اینترنت به دنبال تهیه کالا و خدمات مورد نظر خود هستند.
۴- سایت ها میزان فروش را ارتقاء می دهند. ۶۱ درصد از مصرف کنندگان آنلاین در ایالات متحده، براساس توصیه های یک سایت خرید خود را انجام می دهند.
۵- سایت ها می توانند فیلم هایی در خصوص کسب و کار شما را به نمایش بگذارند و این می تواند منجر به فروش کالای شما شود.
۶- سایت ها ترافیک ارگانیک به همراه دارند. مشاغلی که بیش از ۲۰ بار در ماه در خصوص کسب و کار خود مطالب می نویسند ۵ برابر بیشتر از افرادی که کمتر از ۴ بار در ماه در خصوص کسب و کار خود مطلب می نویسند بازدیدکننده دارند و این به فروش بیشتر کمک می کند.
۷- سایت ها محبوب ترین روش برای بازاریابی های تجاری یک کسب و کار هستند و میزان بازاریابی های آنلاین حدود ۷۹ درصد است.

۸- وقتی مصرف کنندگان در معرض سایت های حرفه ای قرار می گیرند تعامل آنها با برند شما ۲۸ درصد افزایش می یابد.
۹- سایت ها باعث می شوند که کسب و کار شما به راحتی در معرض دید مشتریان قرار بگیرد.
۱۰- سایت ها همانند ارزش پول شما هستند. در حقیقت، ۴۲ درصد شرکت های با کمتر از ۱۰ کارمند، ۴۲ درصد از بودجه بازاریابی خود را به تولید محتوا اختصاص می دهند.
۱۱- سایت ها فرم های درخواست اطلاعات را تبلیغ می کنند و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت شما با واحدی تولیدی و یا کسب و کار شما تماس بگیرند.
۱۲- سایت ها و رسانه های اجتماعی همسو با هم فعالیت می کنند و می توانند مکمل تبلیغ یکدیگر باشند.
۱۳- سایت اینترنتی، یک فضای رایگان برای تجارت شما محسوب می شود و کسب و کار شما از این طریق می تواند درآمد بالایی را کسب کند.
۱۴- تولید محتوا و بارگذاری آن در سایت اختصاصی کسب و کارتان به شما کمک می کند با نوشتن عمیق موضوعات در صنعت و حرفه خود، تجارت کوچک خود را بهتر درک کنید.

کد خبر: ۶۳٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha