۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
راه ارتباطی ۶۰روستا در خوی و چالدران مسدود شد
به دلیل بارش برف؛

راه ارتباطی ۶۰روستا در خوی و چالدران مسدود شد

ارومیه- شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه های آذربایجان غربی از انسداد راه ارتباطی ۶۰ روستا در شهرستان های خوی و چالدران به دلیل بارش سنگین برف و کولاک خبر داد.

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بارش سنگین برف از امروز پنجشنبه در استان آغاز شده و تردد در بسیاری از محورهای ارتباطی استان را با کندی مواجه کرده است، افزود: بارش سنگین برف راه ۲۰ روستا در منطقه الند و بخش صفائیه و قطور را مسدود کرده و راهداران در تلاش هستند در کمترین زمان این راه‌های روستایی را بازگشایی کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تردد در بسیاری از محورهای استان فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است، اظهار کرد: به دلیل بارش برف و کولاک، تردد در محور اشنویه - ارومیه تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و رانندگان بدون لحاظ تدابیر ایمنی وارد این مسیر نشوند.

شکری از مسدود شدن راه ارتباطی ۴۰ روستا بر اثر کولاک شدید در شهرستان چالدران خبر داد و عنوان کرد: در پی  بارش برف و وجود کولاک شدید که از امروز پنجشنبخ در این شهرستان آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد راه ارتباطی ۴۰ روستا با مرکز شهرستان مسدود شده است.

 وی با بیان اینکه وجود کولاک شدید عبور و مرور در محور ارتباطی چالدران به طرف خوی را با مشکل مواجه ساخته است افزود: به دلیل یخبندان بود جاده به تمامی رانندگان توصیه می‌شود در صورت سفر به شهرستان چالدران مجهز به وسایل گرما زا و زنجیر چرخ بوده باشند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه های آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۴ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی این شهرستان حضور داشته و اقدام به نمک پاشی و برف روبی می‌کنند.

شکری افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  برای خدمات‌رسانی به رانندگان و مسافران در ایام زمستان ۴۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین را در محورهای مواصلاتی مستقر خواهد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، بر هماهنگی کامل بین دستگاه‌های امدادی باهدف خدمت رسانی شایسته به مردم عزیز در طرح زمستانی تاکید کرد و گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح از ۱۳۳ سامانه هوشمند نظارت و کنترل راه‌ها نیز استفاده خواهد شد.

شکری از مردم و مسافران خواست باتوجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل ونقل جاده ای استان  تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر: ۶۳٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha