۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
لزوم تزریق بودجه منطقی برای رفع مشکلات فرهنگیان
کوهساری در دیدار با وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد

لزوم تزریق بودجه منطقی برای رفع مشکلات فرهنگیان

کوهساری، نماینده مردم رامیان و آزاد شهر در مجلس بابیان اینکه تزریق بودجه منطقی برای رفع مشکلات فرهنگیان الزامی است، گفت: رفع تنگناهای موجود در حوزه فرهنگیان در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامعلی کوهساری نماینده مردم رامیان و آزادشهر و بخش های فندرسک و چشمه ساران در نشستی با وزیر آموزش و پرورش و معاونین ایشان عنوان کرد:مشکلات آموزش و پرورش و فرهنگیان استان گلستان و شهرستانهای رامیان و آزادشهر نیازمند بررسی ویژه است  تا بتوان مشکلات اقتصادی این بزرگواران را مرتفع کرد.

نماینده مردم رامیان و آزاد شهر در مجلس شورای اسلامی  بایبان اینکه حمایت از فرهنگیان و پیگیری مشکلات آموزش و پرورش در هنگام بررسی بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی الزامی  است تصریح کرد: موضوعات و مشکلات آموزش و پرورش  رامیان و آزاد شهر، بررسی و برای  رفع مشکلات  به وزارت آموزش و پروش  ارجاع داده شده است.

همچنین غلامعلی کوهساری نماینده مردم رامیان و آزادشهر و بخش های فندرسک و چشمه ساران  با اعضای جهاد دانشگاهی استان گلستان  نیز  در دیداری جداگانه در جریان مشکلات دانشگاه مذکور قرار گرفت و خواستار استماع مشکلات و مشورت های لازم  در  ارتباط با  بودجه سال آینده و پیگیری برای رفع  تنگناهای موجود شد.

کد خبر: ۶۲٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha