۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
هیات داوری واگذاری کشت و صنعت هفت تپه، رای خلع ید مالک جدید را صادر کند
عضو هیات رئیسه مجلس:

هیات داوری واگذاری کشت و صنعت هفت تپه، رای خلع ید مالک جدید را صادر کند

موسوی لارگانی، عضو هیات رئیسه مجلس، گفت: از هیات داوری درخواست داریم تا امروز رای نهایی خلع ید مالک جدید کشت و صنعت هفت تپه را صادر کند، این کشت و صنعت با قیمت بسیار پایین و ارتکاب برخی تخلفات به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، در خصوص تصمیمی گیری نهایی هیات داوری واگذاری شرکت کشت‌ و صنعت نیشکر هفت تپه به بخش خصوصی، گفت:  بر اساس تصمیم قوه قضائیه مقرر شده است که هیات داوری طی روز جاری در زمینه واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به بخش خصوص تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از هیات داوری درخواست داریم تا امروز رای نهایی  خلع ید مالک جدید کشت و صنعت هفت تپه را صادر کند، ادامه داد: شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با قیمت بسیار پایین و ارتکاب برخی تخلفات به بخش خصوصی واگذار شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان سوال از وزیر امور اقتصادی و دارایی را در زمینه واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه را طراحی و به زودی در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد، عنوان کرد: متاسفانه اهلیت خریدار و قیمت واقعی در جریان واگذاری کشت و صنعت هفت تپه مدنظر نبوده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس خواستار ارائه توضیحات وزیر امور اقتصادی و دارایی در زمینه علت واگذاری کشت و صنعت هفت تپه، دست‌های پشت پرده و دلایل برکناری رئیس قبلی سازمان خصوصی سازی است.

کد خبر: ۶۲٬۸۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha