۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
۱۵۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن اردبیل احداث می‌شود
مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل:

۱۵۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن اردبیل احداث می‌شود

اردبیل- مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل بر تسریع در روند اجرایی پروژه ۱۲۰ واحدی اقدام ملی مسکن پارس آباد تاکید کرد و گفت: یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن اردبیل احداث می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان اردبیل، فرهاد سبحانی در بازدید اجرای پروژه ۱۲۰ واحدی اقدام ملی مسکن شهر پارس‌آباد مغان از روند اجرایی این پروژه بازدید کرده و بر تسریع در اجرایی مطلوب این پروژه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه انجام ساخت و ساز و تولید مسکن عامل اصلی ایجاد تحرک و رونق سایر بخش های اقتصادی کشور است، افزود: این نهاد تاکنون در ۱۳ شهر استان اردبیل پروسه عملیات اجرایی برای ساخت و احداث یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را با دریافت زمین آغاز کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل ادامه داد: در حال حاضر بنیاد مسکن جهت احداث ۱۲۰ واحد مسکونی در شهر پارس آباد و تعداد ۱۲۰ واحد مسکونی در شهر خلخال اقدام کرده و همچنین طراحی ۱۸۰ واحد در شهر مشگین شهر را نیز در دستور کار دارد.

سبحانی افزود: از تعداد یک هزار و ۲۷۶ نفر متقاضی ثبت نام شده در سامانه نیز تاکنون تعداد ۴۱۴ نفر تشکیل پرونده داده که از این تعداد ۲۵۲ نفر نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کرده‌اند.

وی در پایان ضمن تاکید بر نظارت دقیق بر روند اجرایی پروژه، خواستار رعایت ضوابط و مقررات ملی ساختمان شده و لزوم اجرای طرح ها را با کیفیت مطلوب را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر: ۶۲٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha