۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج قطب مهم «آی.سی.تی» کشور می شود
معاون وزیر ارتباطات:

منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج قطب مهم «آی.سی.تی» کشور می شود

کرج- معاون وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات گفت: با توجه به رشد زیر ساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام این منطقه به مهم ترین قطب آی.سی.تی کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، حسین فلاحی جوشقانی در بازدید از این منطقه که به همراه مسعود همدانلو قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه انجام شد، افزود: پیام یکی از مجموعه های با ظرفیت بالا در حوزه ارتباطات است که با توجه به قرار گرفتن در منطقه ویژه مقررات دست و پاگیر را ندارد و از زیر ساخت های مناسب در حوزه آی.سی.تی نیز برخوردار است.

فلاحی جوشقانی با بیان اینکه پیام در حال گام برداشتن به سمت تبدیل شدن به قطب حوزه آی.سی.تی در کشور است اظهار کرد: همچنین در کنار آن، بهره مند بودن از وجود دیگر صنایع از جمله حوزه الکترونیک این منطقه می تواند در توسعه هر چه بیشتر دولت الکترونیک بیشتر از همیشه نقش آفرینی کند.

وی با اشاره به تحولات صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بیان کرد: زحمات صورت گرفته در این منطقه به خصوص طی سال های اخیر از سوی مدیریت منطقه قابل تقدیر و به جرات می توان گفت که انقلابی در پیام را امروز شاهد هستیم.

فلاحی جوشقانی ادامه داد: به طور قطع با برنامه های پیش بینی شده و فازهای توسعه ای که هم اکنون در این منطقه شاهد آن هستیم، پیام به زودی تبدیل به یکی از مهم ترین قطب های صنعتی و خدماتی به خصوص در حوزه آی.سی.تی کشور خواهد شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: حضور سرمایه گذاران به خصوص در بخش آی.تی و آی.سی.تی، بهره مند بودن از زیر ساخت های فیبرنوری و آب و هوای مناسب بی شک از ظرفیت هایی است که پیام را منحصر به فرد و آن را به یک قطب تبدیل خواهد شد.

کد خبر: ۶۲٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha